Gjest hva skal jeg skrive? Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kan jeg skrive: en enslig vogn, eller må jeg skrive det om? 0 Siter
morsan Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kommer vel an på hva du vil ha frem, men en enslig vogn betyr vel at den står litt for seg selv eventuelt at den er ensom. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 En enkelt vogn passer nok bedre. En ensom vogn er en Disneytegnet vogn med triste øyne og hengeleppe... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 En enkelt vogn passer nok bedre. En ensom vogn er en Disneytegnet vogn med triste øyne og hengeleppe... Eller en enkeltvogn, i motsetning til tvillingvogn? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Eller en enkeltvogn, i motsetning til tvillingvogn? Tvillingvogn? Har du tankene der også? At det kan bli to? 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Tvillingvogn? Har du tankene der også? At det kan bli to? Nei... Men jeg skal sende deg noen betraktninger på mail... Er jeg veldig enspora for tiden? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nei... Men jeg skal sende deg noen betraktninger på mail... Er jeg veldig enspora for tiden? Siden du spør: Ja... Men du er så søt, så! Vi takler det 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Siden du spør: Ja... Men du er så søt, så! Vi takler det Uff da... Jeg har snakket litt om vinduer også, da? Men du har jo fått dobbel dose siden du får mail i tillegg... Føler meg egenlig godt truffet av labans svar inne på graviditet, da det ble påpekt hvor stille det var der: 'Det er bare å gjøre noen av de faste dolerne gravide' 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Uff da... Jeg har snakket litt om vinduer også, da? Men du har jo fått dobbel dose siden du får mail i tillegg... Føler meg egenlig godt truffet av labans svar inne på graviditet, da det ble påpekt hvor stille det var der: 'Det er bare å gjøre noen av de faste dolerne gravide' Den har jeg ikke sett! Men av naturlige årsaker er jeg ikke så ofte på det forumet... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Den har jeg ikke sett! Men av naturlige årsaker er jeg ikke så ofte på det forumet... Men det hender du svarer der? Jeg har vel ikke svart der inne siden ugletråden, tror jeg http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2723898 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Men det hender du svarer der? Jeg har vel ikke svart der inne siden ugletråden, tror jeg http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2723898 I den tråden svarte vel ingen av oss? Jeg går ikke inn og velger graviditetsforumet, men 100 nyeste kommer stadig opp her... 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 I den tråden svarte vel ingen av oss? Jeg går ikke inn og velger graviditetsforumet, men 100 nyeste kommer stadig opp her... Vi svarte ikke i den tråden, nei, men det er der labans kommentarer om å gjøre dolere gravide er. 100 nyeste kan være direkte farlig, spør du me... 0 Siter
Klara Q Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kommer vel an på hva du vil ha frem, men en enslig vogn betyr vel at den står litt for seg selv eventuelt at den er ensom. Og i alle fall ikke gift! 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Vi svarte ikke i den tråden, nei, men det er der labans kommentarer om å gjøre dolere gravide er. 100 nyeste kan være direkte farlig, spør du me... Ok, jeg var litt raskt, jeg så bare på hvem som hadde svart. 0 Siter
annegunn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ok, jeg var litt raskt, jeg så bare på hvem som hadde svart. Så du at hun hadde svart meg i tråden om hva man gleder seg til da? *føler meg dobbeltruffet* 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Så du at hun hadde svart meg i tråden om hva man gleder seg til da? *føler meg dobbeltruffet* Nei? Men skal vi hoppe bort fra denne tråden, den er herpet nok, og holde oss til lurulf/flyfly? Eller en ny tråd på meldinger? 0 Siter
fresja Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 En enkelt vogn passer nok bedre. En ensom vogn er en Disneytegnet vogn med triste øyne og hengeleppe... Jeg synes ikke en enkelt vogn høres bra ut, iallfall ikke om det menes en vogn for en baby, ikke for to. Enkelt er el intetkjønnform, mens vogn eg hannkjønn. Kan man si enkel(t)vogn på samme måte som enkeltrom, mon tro? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg synes ikke en enkelt vogn høres bra ut, iallfall ikke om det menes en vogn for en baby, ikke for to. Enkelt er el intetkjønnform, mens vogn eg hannkjønn. Kan man si enkel(t)vogn på samme måte som enkeltrom, mon tro? Er det barnevogn det er snakk om? Jeg så for meg en prærievogn... Annegunn tenker bare i babybaner om dagen, men det er ikke hun som er trådstarter. "En enkel vogn", "En enkelt vogn" *Smaker på begger deler* Mulig jeg tar feil, men for meg blir "en enkel vogn" en vogn med lite utstyr, mens "en enkelt vogn" blir bare en vogn, for å presisere antallet. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Og i alle fall ikke gift! Det er riktig! Og frågan blir da: Kan den likevel adoptere?! ;-) 0 Siter
laban Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Uff da... Jeg har snakket litt om vinduer også, da? Men du har jo fått dobbel dose siden du får mail i tillegg... Føler meg egenlig godt truffet av labans svar inne på graviditet, da det ble påpekt hvor stille det var der: 'Det er bare å gjøre noen av de faste dolerne gravide' Så fint at du meldte deg frivillig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.