Gjest uten å bli feit Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kan nikotintyggegummi og plaster øke forbrenningen på samme måte som sigaretter? 0 Siter
Gjest lykke til ! Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har de ikke funnet ut at røyken ikke setter opp forbrenningen da ? Problemet er jo at når en slutter å røyke får bedre smaksans, har lett for å putte inn noe å spise på når røyksuget blir for stort. Kjenner flere som ikke har gått opp ett gram når de har sluttet å røyke, de har da vært veldig kostbevisste, å heller tatt seg en gåtur når røyksuget er på sitt verste. 0 Siter
Gjest uten å bli feit Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har de ikke funnet ut at røyken ikke setter opp forbrenningen da ? Problemet er jo at når en slutter å røyke får bedre smaksans, har lett for å putte inn noe å spise på når røyksuget blir for stort. Kjenner flere som ikke har gått opp ett gram når de har sluttet å røyke, de har da vært veldig kostbevisste, å heller tatt seg en gåtur når røyksuget er på sitt verste. Det har ikke jeg fått med meg. Men hvis du sier det så. Takk for støtten:) 0 Siter
Klara Q Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Mange feite folk som røyker, så det der med nikotin = økt forbrenning er no vås. Jeg fortsetter å si det til noen kommer og slår meg i hodet: Les Allen Carrs "Endelig ikke-røyker" og du vil være kvitt røyken uten så mye som et bittelite abstinens! Ergo vil du ei heller erstatt røyk med digg og mat. Gratulerer med beslutningen om å slutte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.