Gå til innhold

Vil slutte å røyke

Anbefalte innlegg

Gjest uten å bli feit
Skrevet

Kan nikotintyggegummi og plaster øke forbrenningen på samme måte som sigaretter?

Gjest lykke til !
Skrevet

Har de ikke funnet ut at røyken ikke setter opp forbrenningen da ?

Problemet er jo at når en slutter å røyke får bedre smaksans, har lett for å putte inn noe å spise på når røyksuget blir for stort.

Kjenner flere som ikke har gått opp ett gram når de har sluttet å røyke, de har da vært veldig kostbevisste, å heller tatt seg en gåtur når røyksuget er på sitt verste.

Gjest uten å bli feit
Skrevet

Har de ikke funnet ut at røyken ikke setter opp forbrenningen da ?

Problemet er jo at når en slutter å røyke får bedre smaksans, har lett for å putte inn noe å spise på når røyksuget blir for stort.

Kjenner flere som ikke har gått opp ett gram når de har sluttet å røyke, de har da vært veldig kostbevisste, å heller tatt seg en gåtur når røyksuget er på sitt verste.

Det har ikke jeg fått med meg. Men hvis du sier det så. Takk for støtten:)

Skrevet

Mange feite folk som røyker, så det der med nikotin = økt forbrenning er no vås.

Jeg fortsetter å si det til noen kommer og slår meg i hodet:

Les Allen Carrs "Endelig ikke-røyker" og du vil være kvitt røyken uten så mye som et bittelite abstinens! Ergo vil du ei heller erstatt røyk med digg og mat.

Gratulerer med beslutningen om å slutte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...