nykaanen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei! Jeg er en gutt i midten av 20-åra som har vært sammen med ei søt og snill jente som er litt yngre enn meg i 5-6 mnd nå. De to første månedene var sexlysten bra men etter hvert har det dabbet kraftig av. Jeg har fortsatt lyst, gjerne hver dag, mens hun så og si aldri har det. Tror ikke vi har sex mer enn ca én gang i uka nå, og frykter at det antagelig blir enda verre med tiden. Hun sier hun vet jeg synes vi har for lite sex, men at ”det er bare sånn jenter er”. Jeg har aldri vært i noe seriøst forhold før så jeg vet i grunnen ikke om hun har rett. Når vi har sex så blir hun sjelden våt, må slikke henne i evigheter, gjerne til orgasme før jeg kan trenge inn. Synes dette blir litt slitsomt i lengden, da jeg gjerne kunne tenke meg litt mer ”spontan” sex. Nå virker det nesten som om det blir en ”plikt” for henne å ha sex med meg en gang i ny og ned slik at ikke jeg ikke skal finne meg en annen. Hun sier at jeg må ta på henne her og der for å få henne tent, noe jeg også gjør, men jeg synes hun er veldig passiv når vi er sammen i senga. Liker best å ligge på og ”vente”. Synes ikke det blir spesielt hett og det tærer også på min lyst. Synes dette tærer litt på forholdet og det blir til at en tenker litt for mye på det da jeg mener at det seksuelle spiller en ganske stor rolle i et forhold. Synes det blir for teit at jeg skal måtte onanere om jeg får lyst på sex når jeg har kjæreste. Jeg er glad i jenta og har ikke noe ønske om å såre henne, men føler liksom at det er noe som mangler. Og at jeg neppe er forelsket. Føles i alle fall ikke slik, selv om vi har det bra sammen. Hun sier imidlertid at jeg er den rette for henne, at hun elsker meg og gråter gjerne ”krokodilletårer”. Jeg er litt mer tilbakeholden med å si jeg elsker noen og vil gjerne ha mitt på det tørre når jeg gjør det. Utroskap er ikke noe tema for meg, men må begynne å innrømme at jeg etter hvert kikker mer og mer på andre jenter. Jeg kan tro at jeg kan leve sammen med denne jenta hele livet og ha det bra, men vet ikke om dette er jenta jeg kan leve uten. Har vært singel stort sett hele livet før henne og må innrømme at det ikke frister veldig å gå tilbake til singellivet, selv om jeg har ganske så godt hell med jenter. Noen gutter/jenter/eksperter som har noen gode råd? Noen tips for å gi henne mer lyst? Bør jeg avslutte forholdet? Er jeg en egoist om jeg fortsetter å være sammen med henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dette er veldig vanlig i alle typer forhold, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.. typen min ble ofte såret og skuffet når han merket jeg ikke hadde så lyst som han, han var helt "vill" etter meg når vi var sammen og jeg følte at vi nesten ikke kunne ligge å kose litt uten at han ble så tent at han ville noe mer.. det at jeg ikke hadde så lyst var ikke pga. jeg ikke syntes han var attraktiv eller noe, men det var bare ikke alltid jeg ble like tent..avogtil kunne jeg bli plutselig tent og ville ha ham på samme måte, men han følte seg nok ofte avvist tror jeg.. vi var sammen lenge og jeg tror kanskje den manglende lysten min hadde noe med at følelsene mine dabbet litt av, jeg tente kanskje ikke nok på kroppen hans..jeg vet ikke...er jo sånn for mange jenter, at lysten er mindre i perioder, og blir en slags ond sirkel når gutten hele tiden føler han presser jenta når han gjør seksuelle tilnærmelser.. og hun går kanskje med på det bare fordi hun "må".. jeg husker når vi satt i stua og så tv, da var det ofte slik at jeg bare satt og ventet på spørsmålet "blir du med inn på soverommet?" ... og det var nesten som jeg grudde meg til det kom, spontaniteten forsvant liksom og det var ikke skikkelig "hett" fra min side, selv om kjæresten var verdens greieste osv... jeg savner en som jeg blir så tent av at jeg også har lyst hele tiden.. selv om det dabber av etterhvert, har jeg også lyst å oppleve det en liten stund hvertfall.. vi kan ikke styre lysten vår, men ikke pres henne hvertfall...prøv å bruk lang tid på å få henne tent, spør om du skal massere henne, kyss henne oppover lårene og rundt skrittet før du begynner med noe mer...få henne skikkelig med..men ikke gjør det tydelig at du "streser" på noen måte, få henne til å slappe av, og virk avslappet selv.. det funker hvertfall ikke å føre hånda hennes ned til skrittet ditt og si "runk meg" eller "sug meg" før hun har blitt særlig tent, det bare ødelegger og hun føler at hun må... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1397494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 sexen deres må jo være gjensidig!! kan ikke helt forstå hvordan du holder ut slik. helt greitt at av og til skal bare den ene få nyte den andres jobb, men langt fra hver gang! synes det hørtes trasig ut å måtte slikke henne kjempelenge før du kan få trenge inn. bruk glidekrem om hun ikke er våt nok. for å gi henne mer lyst, bør du la henne få stole på at du ikke må ha sex hver gang du koser mye med henne. for hvis det skjer, vil hun sikkert lett trekke seg unna. neste gang du tar henne med inn på rommet, bare ligg inntil hverandre. masser henne og kyss lett. ignorer at du selv får ereksjon. hvil middag nakne... det blir jo helt feil om du skal slikke henne så mye at hun tenker "nå har han gjort meg så godt, nå skal han få ha samleie". det føles til å være et belønningssystem. du får vel bare være kreativ. bare la henne få være med i tankene dine, fortell henne hva som er galt, og hvordan du kunne tenkt deg å ha det. kan ikke tenke meg at en person er slik så lenge. en vakker dag må hun jo forstå det nytter ikke med ensidig sex. er bare så vanskelig å gi råd til deg, men jeg har faktisk meget lyst til å gi det!!! lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1397947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nykaanen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 sexen deres må jo være gjensidig!! kan ikke helt forstå hvordan du holder ut slik. helt greitt at av og til skal bare den ene få nyte den andres jobb, men langt fra hver gang! synes det hørtes trasig ut å måtte slikke henne kjempelenge før du kan få trenge inn. bruk glidekrem om hun ikke er våt nok. for å gi henne mer lyst, bør du la henne få stole på at du ikke må ha sex hver gang du koser mye med henne. for hvis det skjer, vil hun sikkert lett trekke seg unna. neste gang du tar henne med inn på rommet, bare ligg inntil hverandre. masser henne og kyss lett. ignorer at du selv får ereksjon. hvil middag nakne... det blir jo helt feil om du skal slikke henne så mye at hun tenker "nå har han gjort meg så godt, nå skal han få ha samleie". det føles til å være et belønningssystem. du får vel bare være kreativ. bare la henne få være med i tankene dine, fortell henne hva som er galt, og hvordan du kunne tenkt deg å ha det. kan ikke tenke meg at en person er slik så lenge. en vakker dag må hun jo forstå det nytter ikke med ensidig sex. er bare så vanskelig å gi råd til deg, men jeg har faktisk meget lyst til å gi det!!! lykke til Takker for rådene! Har ingen planer om å presse noen til sex, men kommer til å ta en alvorsprat med henne for å finne ut hvorfor. Har hørt at enkelte får denne reaksjonen på p-piller..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nykaanen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 dette er veldig vanlig i alle typer forhold, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.. typen min ble ofte såret og skuffet når han merket jeg ikke hadde så lyst som han, han var helt "vill" etter meg når vi var sammen og jeg følte at vi nesten ikke kunne ligge å kose litt uten at han ble så tent at han ville noe mer.. det at jeg ikke hadde så lyst var ikke pga. jeg ikke syntes han var attraktiv eller noe, men det var bare ikke alltid jeg ble like tent..avogtil kunne jeg bli plutselig tent og ville ha ham på samme måte, men han følte seg nok ofte avvist tror jeg.. vi var sammen lenge og jeg tror kanskje den manglende lysten min hadde noe med at følelsene mine dabbet litt av, jeg tente kanskje ikke nok på kroppen hans..jeg vet ikke...er jo sånn for mange jenter, at lysten er mindre i perioder, og blir en slags ond sirkel når gutten hele tiden føler han presser jenta når han gjør seksuelle tilnærmelser.. og hun går kanskje med på det bare fordi hun "må".. jeg husker når vi satt i stua og så tv, da var det ofte slik at jeg bare satt og ventet på spørsmålet "blir du med inn på soverommet?" ... og det var nesten som jeg grudde meg til det kom, spontaniteten forsvant liksom og det var ikke skikkelig "hett" fra min side, selv om kjæresten var verdens greieste osv... jeg savner en som jeg blir så tent av at jeg også har lyst hele tiden.. selv om det dabber av etterhvert, har jeg også lyst å oppleve det en liten stund hvertfall.. vi kan ikke styre lysten vår, men ikke pres henne hvertfall...prøv å bruk lang tid på å få henne tent, spør om du skal massere henne, kyss henne oppover lårene og rundt skrittet før du begynner med noe mer...få henne skikkelig med..men ikke gjør det tydelig at du "streser" på noen måte, få henne til å slappe av, og virk avslappet selv.. det funker hvertfall ikke å føre hånda hennes ned til skrittet ditt og si "runk meg" eller "sug meg" før hun har blitt særlig tent, det bare ødelegger og hun føler at hun må... Takk for in-put! Hender jeg maser litt, men mest for tøys. Hun er fullstendig klar over at jeg ønsker et bedre sex-liv, men...ja, jeg vet rett og slett ikke årsaken. Av og til virker det som om hun er tent og litt "giret", men at hun ikke er våt. Virker som om det er hovedproblemet. Men det kan jo hende hun bare faker at hun er kåt og da... Er det mulig at jenter blir kåte, men ikke våte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takker for rådene! Har ingen planer om å presse noen til sex, men kommer til å ta en alvorsprat med henne for å finne ut hvorfor. Har hørt at enkelte får denne reaksjonen på p-piller..? joa... men dere kan jo ikke ha sexlivet på topp hele tiden litt opp og litt ned. du får vel bare smøre deg inn med litt tålmodighet, så får vi håpe at det blir bedre etter dere har fått snakket sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takk for in-put! Hender jeg maser litt, men mest for tøys. Hun er fullstendig klar over at jeg ønsker et bedre sex-liv, men...ja, jeg vet rett og slett ikke årsaken. Av og til virker det som om hun er tent og litt "giret", men at hun ikke er våt. Virker som om det er hovedproblemet. Men det kan jo hende hun bare faker at hun er kåt og da... Er det mulig at jenter blir kåte, men ikke våte? jepp, er mulig det. stemmer det ikke at dere gutter har det litt slik at det store hodet klarer å bestemme over det lille. plutselig får en mann ereksjon uten at han nødvendigvis er kåt, eller at han bli kåt, men pga prestasjonsangst ikke klarer å å få ereksjon...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jepp, er mulig det. stemmer det ikke at dere gutter har det litt slik at det store hodet klarer å bestemme over det lille. plutselig får en mann ereksjon uten at han nødvendigvis er kåt, eller at han bli kåt, men pga prestasjonsangst ikke klarer å å få ereksjon...? jeg mener det store hodet _ikke_ alltid klarer å bestemme over det lille... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nykaanen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 jepp, er mulig det. stemmer det ikke at dere gutter har det litt slik at det store hodet klarer å bestemme over det lille. plutselig får en mann ereksjon uten at han nødvendigvis er kåt, eller at han bli kåt, men pga prestasjonsangst ikke klarer å å få ereksjon...? Ett poeng til deg der. Hender jo en svikter i senga selv og, hehe...men lysten er iallefall der. Men ofte hjelper det på at begge VIL da. Blir som regel bra da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ser du har fått mange fine råd, ville bare legge til et (siden du nevner at noen ganger kan hun virke kåt, men ikke våt): Glidemiddel helt fra begynnelsen av. Da slipper dere å stresse med om hun blir våt eller ikke, og hun kan slappe av og konsentrere seg om å nyte. Hjelper på meg om jeg ikke har så høy sexlyst, eventuelt har en periode hvor jeg er mye stressa. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmhmhmhm Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takk for in-put! Hender jeg maser litt, men mest for tøys. Hun er fullstendig klar over at jeg ønsker et bedre sex-liv, men...ja, jeg vet rett og slett ikke årsaken. Av og til virker det som om hun er tent og litt "giret", men at hun ikke er våt. Virker som om det er hovedproblemet. Men det kan jo hende hun bare faker at hun er kåt og da... Er det mulig at jenter blir kåte, men ikke våte? ja, jenter kan bli kåte uten å bli våte..varierer veldig fra jente til jente hvor våt hun blir, men av egen erfaring vet jeg at hvis jeg ikke er våt, er jeg heller ikke skikkelig tent..er avogtil slik at hodet vil, men kroppen vil ikke..hun har lyst å ha lyst, men får ikke kroppen med seg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelRose Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tja.. kommer velt ann på hva man liker. Personlig syns jeg ikke man skal bruke glidemiddel for å ha sex om man ikke blir våt selv. Blir man ikke våt har man ikke lyst, og har man ikke lyst skal man ikke ha sex. Jeg syns vanlig kjedelig sex kan bli langtråkig. Noen jenter liker ikke slikt faktisk. Selv er jeg skikklig Sub, og ønsker ikke å ha noe spesiellt valg. For å få meg våt må man tvinge meg og ta meg. Men smak og behag. Mye mulig jenta ikke har helt snøring på sin egen seksualitet enda. Da jeg var 16-20 visste ikke jeg noe heller, og følte meg bare som en statisk i sex-akten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1398761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
a.k20 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ser du har fått mange fine råd, ville bare legge til et (siden du nevner at noen ganger kan hun virke kåt, men ikke våt): Glidemiddel helt fra begynnelsen av. Da slipper dere å stresse med om hun blir våt eller ikke, og hun kan slappe av og konsentrere seg om å nyte. Hjelper på meg om jeg ikke har så høy sexlyst, eventuelt har en periode hvor jeg er mye stressa. ikke alle jenter blir våte.. det er normalt.. men å si at vi jenter bare er sånn... hmm.. da må jeg være tvekjønna tror jeg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198235-manglende-lyst/#findComment-1407399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.