Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt i midten av 20-åra som har vært sammen med ei søt og snill jente som er litt yngre enn meg i 5-6 mnd nå. De to første månedene var sexlysten bra men etter hvert har det dabbet kraftig av. Jeg har fortsatt lyst, gjerne hver dag, mens hun så og si aldri har det. Tror ikke vi har sex mer enn ca én gang i uka nå, og frykter at det antagelig blir enda verre med tiden. Hun sier hun vet jeg synes vi har for lite sex, men at ”det er bare sånn jenter er”. Jeg har aldri vært i noe seriøst forhold før så jeg vet i grunnen ikke om hun har rett.

Når vi har sex så blir hun sjelden våt, må slikke henne i evigheter, gjerne til orgasme før jeg kan trenge inn. Synes dette blir litt slitsomt i lengden, da jeg gjerne kunne tenke meg litt mer ”spontan” sex. Nå virker det nesten som om det blir en ”plikt” for henne å ha sex med meg en gang i ny og ned slik at ikke jeg ikke skal finne meg en annen.

Hun sier at jeg må ta på henne her og der for å få henne tent, noe jeg også gjør, men jeg synes hun er veldig passiv når vi er sammen i senga. Liker best å ligge på og ”vente”. Synes ikke det blir spesielt hett og det tærer også på min lyst.

Synes dette tærer litt på forholdet og det blir til at en tenker litt for mye på det da jeg mener at det seksuelle spiller en ganske stor rolle i et forhold. Synes det blir for teit at jeg skal måtte onanere om jeg får lyst på sex når jeg har kjæreste. Jeg er glad i jenta og har ikke noe ønske om å såre henne, men føler liksom at det er noe som mangler. Og at jeg neppe er forelsket. Føles i alle fall ikke slik, selv om vi har det bra sammen. Hun sier imidlertid at jeg er den rette for henne, at hun elsker meg og gråter gjerne ”krokodilletårer”. Jeg er litt mer tilbakeholden med å si jeg elsker noen og vil gjerne ha mitt på det tørre når jeg gjør det.

Utroskap er ikke noe tema for meg, men må begynne å innrømme at jeg etter hvert kikker mer og mer på andre jenter.

Jeg kan tro at jeg kan leve sammen med denne jenta hele livet og ha det bra, men vet ikke om dette er jenta jeg kan leve uten. Har vært singel stort sett hele livet før henne og må innrømme at det ikke frister veldig å gå tilbake til singellivet, selv om jeg har ganske så godt hell med jenter.

Noen gutter/jenter/eksperter som har noen gode råd? Noen tips for å gi henne mer lyst? Bør jeg avslutte forholdet? Er jeg en egoist om jeg fortsetter å være sammen med henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198236-manglende-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...