Gå til innhold

Å herregud, var det dette dere ville ha?

Anbefalte innlegg

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• favn

22

• Sør

20

• flisa

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja der var det veldig mange flinke folk, men dette er jo bare spekulasjoner fra media da.

Gjest stemte noe annet
Skrevet

Jeg er litt bekymret for abortloven; jeg håper ikke grensen blir satt til 16 uker. Kan det skje?

Skrevet

De har mange gode navn å velge i, så vi får nok en fin blanding av kvinner, menn, yngre, eldre i den nye regjeringen!

Skrevet

Jeg er litt bekymret for abortloven; jeg håper ikke grensen blir satt til 16 uker. Kan det skje?

Jeg er heller ikke for at abortloven skal endres, men ærlig talt så tror jeg ikke det blir noe stort problem samme hva.

De fleste som velger abort vil selvfølgelig velge å gjøre det så raskt som mulig hvis det ikke viser seg å være noe galt med barnet.

Skrevet

Nå må dere jaggu slutte med sytingen. Det er én grunn til at det ikke ble borgerlig regjering: De borgerlige partiene er ikke samarbeidsdyktige.

Det var aldri realistisk med en borgerlig seier. Informasjonen man fikk på tv hele kvelden var regelrett pisspreik. De presenterte et ikke-eksisterende borgerlig alternativ, bestående av Høyre, Venstre, KrF og Frp, og målte dette opp mot et vedtatt sosialistisk alternativ. Jeg fatter ikke hvordan det kan ha seg at ikke én eneste journalist eller reporter sa et ord om dette mens valget pågikk. Alle visste da at ingen ville samarbeide med FrP - like forbannet var FrP inkludert i det borgerlige alternativet på tv/internett og whatever.

".........................................."

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Man har enda ikke fått noe som helst. Nå har vi hatt fire år med FrPs nåde, og jeg syns ærlig talt ikke det har vært særlig å skrive hjem om i mange sammenhenger.

Hvis dette er sutringa du skal avslutte din intense DOL-valgkamp med så gu' vær oss nådig!

Skrevet

Jeg ville at det skulle gå den veien ja, så jeg er fornøyd! :)

Langt bedre enn alternativet, synes jeg!

Skrevet

Man har enda ikke fått noe som helst. Nå har vi hatt fire år med FrPs nåde, og jeg syns ærlig talt ikke det har vært særlig å skrive hjem om i mange sammenhenger.

Hvis dette er sutringa du skal avslutte din intense DOL-valgkamp med så gu' vær oss nådig!

Jeg sutrer ikke i det hele tatt :) Venstre gjorde et brakvalg i går!

Skrevet

Å herre vår skaper, hva har vi gjort av skjendselsdåder som gjør at vi hjemsøkes av slike ledere? Analfabeter, sjelsfattige, herjede alkoholister, kvisete ungjenter, mattevegrere, partibroilere, halvhomser og dertil det ekleste menneske på denne jord (Åslaug Haga).

Våre murer vil falle og alt vårt folk bli skylt på havet.

Kan det være norsk innsats i de fredsbevarende styrker som gjør at gudene har reagert så furiøst?

Jens...dette kan du fan ikke mene.

Skrevet

Nå må dere jaggu slutte med sytingen. Det er én grunn til at det ikke ble borgerlig regjering: De borgerlige partiene er ikke samarbeidsdyktige.

Det var aldri realistisk med en borgerlig seier. Informasjonen man fikk på tv hele kvelden var regelrett pisspreik. De presenterte et ikke-eksisterende borgerlig alternativ, bestående av Høyre, Venstre, KrF og Frp, og målte dette opp mot et vedtatt sosialistisk alternativ. Jeg fatter ikke hvordan det kan ha seg at ikke én eneste journalist eller reporter sa et ord om dette mens valget pågikk. Alle visste da at ingen ville samarbeide med FrP - like forbannet var FrP inkludert i det borgerlige alternativet på tv/internett og whatever.

".........................................."

Det var jo sånn det skulle være - borgelig flertall skulle føre til at Samarbeidsregjeringen vilel fortsette. UTEN Frp.

Skrevet

det er for mange i Stortinget som mener NEI :-)

Skrevet

Å herre vår skaper, hva har vi gjort av skjendselsdåder som gjør at vi hjemsøkes av slike ledere? Analfabeter, sjelsfattige, herjede alkoholister, kvisete ungjenter, mattevegrere, partibroilere, halvhomser og dertil det ekleste menneske på denne jord (Åslaug Haga).

Våre murer vil falle og alt vårt folk bli skylt på havet.

Kan det være norsk innsats i de fredsbevarende styrker som gjør at gudene har reagert så furiøst?

Jens...dette kan du fan ikke mene.

*ler* - men moro skal det bli å være i opposisjon også :)

Skrevet

Noe helt annet til deg:

Snakket du tidligere om en film du hadde fått hjem i posten, en film som mannen din også hadde sett? En film som skulle være så utrolig bra?

Jeg tenkte at det kanskje var noe for meg, men nå kan jeg bare ikke komme på hva det var den het....

Og var det ikke deg, så får jeg bare prøve å tenke videre :o)

Skrevet

Noe helt annet til deg:

Snakket du tidligere om en film du hadde fått hjem i posten, en film som mannen din også hadde sett? En film som skulle være så utrolig bra?

Jeg tenkte at det kanskje var noe for meg, men nå kan jeg bare ikke komme på hva det var den het....

Og var det ikke deg, så får jeg bare prøve å tenke videre :o)

Det var meg: "så som i himmelen" het den - :)

Skrevet

*ler* - men moro skal det bli å være i opposisjon også :)

Ja, det blir en takknemlig oppgave. Vi skal gjøre bidra på dol til de fagre løfter ikke glemmes :-)

Skrevet

Ja! Dette vil jeg ha!

*klapper i hendene*

Skal si Hanne Harlem er like mor, forresten. Spitting image.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg sutrer ikke i det hele tatt :) Venstre gjorde et brakvalg i går!

Jepp, med en formidabel oppslutning på hele 5,9 % sist jeg sjekka.

Hahaha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...