Gå til innhold

Å herregud, var det dette dere ville ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror minsanten man må være Venstre-menneske for å mene at et parti som ender med 5,9% oppslutning, *og* som hever seg to skarve prosentpoeng, har gjort et brakvalg. Ap gjorde et brakvalg, samme gjorde dessverre FrP. Men Venstre? *kniiiiiis*

Klart det er et brakvalg når mn går fra 2 mandater og til 10! :)

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

27

• favn

22

• Sør

20

• flisa

15

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, med en formidabel oppslutning på hele 5,9 % sist jeg sjekka.

Hahaha

Det ville fått meg inn i kommunestyret - og mange andre også :) - så klart det er et brakvalg for Venstre - Norges eldste parti som nesten var blitt usynlig.

Skrevet

Pøsj på deg - 10 mandater er MASSE! :)

Det hjelper jo ikke når regjeringspartiene har flertall. Da kan dere synes og mene akkurat hva dere vil.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er faen så mye bedre enn å se bilder av en smilende bondefaen, mullajævelen fra mørket ved faenskapets side, Hareidefjompen (åh, så deilig at den pre-pubertale fjompen er ute!), slanke-Erna og mr. ukontrollert hårvekst i trynet - For øvrig den eneste sympatiske av dem selv om fyren trenger et shavekurs.

Skrevet

Det er faen så mye bedre enn å se bilder av en smilende bondefaen, mullajævelen fra mørket ved faenskapets side, Hareidefjompen (åh, så deilig at den pre-pubertale fjompen er ute!), slanke-Erna og mr. ukontrollert hårvekst i trynet - For øvrig den eneste sympatiske av dem selv om fyren trenger et shavekurs.

Ja, hver sin smak - det er jo det dette handler om :)

Skal sende Sponheim et tips om dine shavekunnskaper jeg *s*

Skrevet

Ja, hver sin smak - det er jo det dette handler om :)

Skal sende Sponheim et tips om dine shavekunnskaper jeg *s*

Du får gjøre det, og samtidig si at han er en av dem jeg liker best på tinget, og at han nå skal være glad han er ute av det ondes selskap. :)

Skrevet

AP er langt større enn neste parti.

De borgerlige sloss jo som hund og katt. Frp skylder på Krf, og Høyre skylder på Frp. Ingen vil være i regjering med Frp - forståelig nok.

Likevel..... de borgelige fikk mer enn 20.000 stemmer fler enn rødebanden.

Skrevet

fy faen..

Jeg fikk helt grøssninger nedover ryggen da jeg leste dette...

Skrevet

Jepp. Det tilsier at de Rødgrønne har vesentlig flere stemmer enn enten Frp eller V/Krf/H.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De rød-grønne fikk flest stemmer. Bondevik kan ikke regne og hadde glemt RV :o)

Skrevet

Pøsj på deg - 10 mandater er MASSE! :)

Hehe, og hva skal dere bruke dem til?

Ap/SV/Sp er en f-l-e-r-t-a-l-l-s-regjering.

:-D

Skrevet

Tull.

Bondevik inkluderte Frp-stemmene, men utelot RV-stemmene. Og hvorfor i all verden teller ham med Frp-stemmene når Frp aldri har vært inne i regjeringsbildet? Meningsløst.

Men greit nok. Vi krøsser ingen.

Derimot: Likt skal være likt. Da tar man med RV-stemmene også, hvilket gir stemmeflertall til de rød-grønne (17.095 stemmer):

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290187

Dere har tapt på alle bauger og kanter... Muaha-ha-ha!

Skrevet

De rød-grønne fikk flest stemmer. Bondevik kan ikke regne og hadde glemt RV :o)

Knis, nei er det noe han kan i det hele tatt.

Skrevet

Knis, nei er det noe han kan i det hele tatt.

Egle seg innpå kjendiser og skrike seg til taburetter det kan han.

Skrevet

Inga Marthe T. kan da umulig få statsrådpost, hun er alt for ung og uerfaren. Embetsverket kommer til å ete henne til frokost :)

Selv om jeg kommer fra samme parti som henne så er jeg enig med deg.

Skrevet

Det ville fått meg inn i kommunestyret - og mange andre også :) - så klart det er et brakvalg for Venstre - Norges eldste parti som nesten var blitt usynlig.

Dere har gjort et brakvalg. Gratulerer med resultatet!

Skrevet

Tull.

Bondevik inkluderte Frp-stemmene, men utelot RV-stemmene. Og hvorfor i all verden teller ham med Frp-stemmene når Frp aldri har vært inne i regjeringsbildet? Meningsløst.

Men greit nok. Vi krøsser ingen.

Derimot: Likt skal være likt. Da tar man med RV-stemmene også, hvilket gir stemmeflertall til de rød-grønne (17.095 stemmer):

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290187

Dere har tapt på alle bauger og kanter... Muaha-ha-ha!

"Muaha-ha-ha! "

Dr Evil-latteren! Jeg visste det, jeg visste det, jeg visste det!!!!

Skrevet

"Muaha-ha-ha! "

Dr Evil-latteren! Jeg visste det, jeg visste det, jeg visste det!!!!

Det der var en glipp. Selvsagt er jeg ånkli bli' i dag :)

Flertallsregjering for første gang på 20 år, det kan jo ikke bli bedre. Aldri vært så fornøyd ved noe valg før.

Skrevet

Inga Marthe T. kan da umulig få statsrådpost, hun er alt for ung og uerfaren. Embetsverket kommer til å ete henne til frokost :)

Enig. Hun er en lettvekter og passer bedre i Natur & Ungdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...