flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Jeg tror minsanten man må være Venstre-menneske for å mene at et parti som ender med 5,9% oppslutning, *og* som hever seg to skarve prosentpoeng, har gjort et brakvalg. Ap gjorde et brakvalg, samme gjorde dessverre FrP. Men Venstre? *kniiiiiis* Klart det er et brakvalg når mn går fra 2 mandater og til 10! 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Jepp, med en formidabel oppslutning på hele 5,9 % sist jeg sjekka. Hahaha Det ville fått meg inn i kommunestyret - og mange andre også - så klart det er et brakvalg for Venstre - Norges eldste parti som nesten var blitt usynlig. 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Tja, det var jo egentlig ikke det folket ville ha, da, men men... http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/valg2005/article1114111.ece AP er langt større enn neste parti. De borgerlige sloss jo som hund og katt. Frp skylder på Krf, og Høyre skylder på Frp. Ingen vil være i regjering med Frp - forståelig nok. 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pøsj på deg - 10 mandater er MASSE! Det hjelper jo ikke når regjeringspartiene har flertall. Da kan dere synes og mene akkurat hva dere vil. Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det er faen så mye bedre enn å se bilder av en smilende bondefaen, mullajævelen fra mørket ved faenskapets side, Hareidefjompen (åh, så deilig at den pre-pubertale fjompen er ute!), slanke-Erna og mr. ukontrollert hårvekst i trynet - For øvrig den eneste sympatiske av dem selv om fyren trenger et shavekurs. 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Det er faen så mye bedre enn å se bilder av en smilende bondefaen, mullajævelen fra mørket ved faenskapets side, Hareidefjompen (åh, så deilig at den pre-pubertale fjompen er ute!), slanke-Erna og mr. ukontrollert hårvekst i trynet - For øvrig den eneste sympatiske av dem selv om fyren trenger et shavekurs. Ja, hver sin smak - det er jo det dette handler om Skal sende Sponheim et tips om dine shavekunnskaper jeg *s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ja, hver sin smak - det er jo det dette handler om Skal sende Sponheim et tips om dine shavekunnskaper jeg *s* Du får gjøre det, og samtidig si at han er en av dem jeg liker best på tinget, og at han nå skal være glad han er ute av det ondes selskap. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 AP er langt større enn neste parti. De borgerlige sloss jo som hund og katt. Frp skylder på Krf, og Høyre skylder på Frp. Ingen vil være i regjering med Frp - forståelig nok. Likevel..... de borgelige fikk mer enn 20.000 stemmer fler enn rødebanden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 fy faen.. Jeg fikk helt grøssninger nedover ryggen da jeg leste dette... 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Likevel..... de borgelige fikk mer enn 20.000 stemmer fler enn rødebanden. Jepp. Det tilsier at de Rødgrønne har vesentlig flere stemmer enn enten Frp eller V/Krf/H. Med vennlig hilsen 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Likevel..... de borgelige fikk mer enn 20.000 stemmer fler enn rødebanden. De rød-grønne fikk flest stemmer. Bondevik kan ikke regne og hadde glemt RV ) 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pøsj på deg - 10 mandater er MASSE! Hehe, og hva skal dere bruke dem til? Ap/SV/Sp er en f-l-e-r-t-a-l-l-s-regjering. :-D 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Likevel..... de borgelige fikk mer enn 20.000 stemmer fler enn rødebanden. Tull. Bondevik inkluderte Frp-stemmene, men utelot RV-stemmene. Og hvorfor i all verden teller ham med Frp-stemmene når Frp aldri har vært inne i regjeringsbildet? Meningsløst. Men greit nok. Vi krøsser ingen. Derimot: Likt skal være likt. Da tar man med RV-stemmene også, hvilket gir stemmeflertall til de rød-grønne (17.095 stemmer): http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290187 Dere har tapt på alle bauger og kanter... Muaha-ha-ha! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 De rød-grønne fikk flest stemmer. Bondevik kan ikke regne og hadde glemt RV ) Knis, nei er det noe han kan i det hele tatt. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Knis, nei er det noe han kan i det hele tatt. Egle seg innpå kjendiser og skrike seg til taburetter det kan han. 0 Siter
Osiris Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Inga Marthe T. kan da umulig få statsrådpost, hun er alt for ung og uerfaren. Embetsverket kommer til å ete henne til frokost Selv om jeg kommer fra samme parti som henne så er jeg enig med deg. 0 Siter
Osiris Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det ville fått meg inn i kommunestyret - og mange andre også - så klart det er et brakvalg for Venstre - Norges eldste parti som nesten var blitt usynlig. Dere har gjort et brakvalg. Gratulerer med resultatet! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Tull. Bondevik inkluderte Frp-stemmene, men utelot RV-stemmene. Og hvorfor i all verden teller ham med Frp-stemmene når Frp aldri har vært inne i regjeringsbildet? Meningsløst. Men greit nok. Vi krøsser ingen. Derimot: Likt skal være likt. Da tar man med RV-stemmene også, hvilket gir stemmeflertall til de rød-grønne (17.095 stemmer): http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290187 Dere har tapt på alle bauger og kanter... Muaha-ha-ha! "Muaha-ha-ha! " Dr Evil-latteren! Jeg visste det, jeg visste det, jeg visste det!!!! 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 "Muaha-ha-ha! " Dr Evil-latteren! Jeg visste det, jeg visste det, jeg visste det!!!! Det der var en glipp. Selvsagt er jeg ånkli bli' i dag Flertallsregjering for første gang på 20 år, det kan jo ikke bli bedre. Aldri vært så fornøyd ved noe valg før. 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Inga Marthe T. kan da umulig få statsrådpost, hun er alt for ung og uerfaren. Embetsverket kommer til å ete henne til frokost Enig. Hun er en lettvekter og passer bedre i Natur & Ungdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.