Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 ...eller ho de har sett seg ut som forsvarsminister - eller JAGLAND!! Du skal være bra til tankeleser for å vite hvem de har sett ut til noe som helst så lenge ingen av de tre partiene har sagt et kløyva ord om noen regjeringssammensetning. Dette blir bare for tåpelig, og da *særlig* med tanke på den elendige jobben nåværende forsvarsminister har gjort *med*støtte*fra* Venstre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Egle seg innpå kjendiser og skrike seg til taburetter det kan han. LOL 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nei. Det var på ingen måte dette jeg ville ha. *sur* 0 Siter
elfi Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 I dag er jeg mest gled for at vi får en kursendring i politikken her til lands. Glad for at den avtroppende forsvarsministeren må pakke sammen før hun roter til mer, Har fått nok av kontantstøttens mor. også. SKOLEN. Flere lærere og styrking av den offentlige skolen. Og så sjefen da - endelig bli kvitt ham ! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ja, Flisa - det var det folk ville ha. Heldigvis, for det store flertallet av folk i Norge. Uheldigvis for de av oss som gjør en hederlig innsats... Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat. 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Du får gjøre det, og samtidig si at han er en av dem jeg liker best på tinget, og at han nå skal være glad han er ute av det ondes selskap. Det tror jeg på en måte han er også hehe. 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 De rød-grønne fikk flest stemmer. Bondevik kan ikke regne og hadde glemt RV ) Men RV er vel ikke med på tinget eller? - telte de ikke stemmene bak de som kom inn som mandatere da? 0 Siter
flisa Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Hehe, og hva skal dere bruke dem til? Ap/SV/Sp er en f-l-e-r-t-a-l-l-s-regjering. :-D Vi skal jobbe god Venstrepolitikk i opposisjon - og mobilisere til kommunevalgene. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Endelig kvitt Bondevik!!!! Det fantes jo ingen annen måte å bli kvitt den selvopphøyde blæra der på. Det som er synd, er at de må ha med SV på laget, men på den annen side, så gikk det jo ikke så bra for SV - heldigvis. Vi har et sterkt Frp som nok kommer til å stritte imot og gjøre det de kan for å markere seg. De vil nok merkes, selv om de IGJEN er tapere, men vinnere der det kanskje kan gjelde i viktige saker. Jeg tror vi har fått det beste av begge sider. Hurra! Bondevik & co gikk ned så det suset. Jeg nøt hele kvelden i fulle drag. 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Uheldigvis for de av oss som gjør en hederlig innsats... Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat. *ler* Jeg har en arbeidsuke på mellom 40 og 60 timer, jobber i en lederstilling i en liten industribedrift i Norge, og betaler langt mer skatt enn de fleste. Med andre ord - du tar omtrent så feil som du kan. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Endelig kvitt Bondevik!!!! Det fantes jo ingen annen måte å bli kvitt den selvopphøyde blæra der på. Det som er synd, er at de må ha med SV på laget, men på den annen side, så gikk det jo ikke så bra for SV - heldigvis. Vi har et sterkt Frp som nok kommer til å stritte imot og gjøre det de kan for å markere seg. De vil nok merkes, selv om de IGJEN er tapere, men vinnere der det kanskje kan gjelde i viktige saker. Jeg tror vi har fått det beste av begge sider. Hurra! Bondevik & co gikk ned så det suset. Jeg nøt hele kvelden i fulle drag. Ettersom den nye regjeringen har flertall, er det svært lite Frp kan gjøre. Heldigvis for landet! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Men RV er vel ikke med på tinget eller? - telte de ikke stemmene bak de som kom inn som mandatere da? Enten teller man mandatene, eller så teller man alle stemmene. De rødgrønne vant uansett. Med flertall, så opposisjonen blir mer irrelevant enn på mange år. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Vi skal jobbe god Venstrepolitikk i opposisjon - og mobilisere til kommunevalgene. Her snakket vi om STORTINGET, og ikke kommunene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ettersom den nye regjeringen har flertall, er det svært lite Frp kan gjøre. Heldigvis for landet! Med vennlig hilsen Det skriver jeg under på 0 Siter
Ade|ina Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ettersom den nye regjeringen har flertall, er det svært lite Frp kan gjøre. Heldigvis for landet! Med vennlig hilsen Jeg vet, men Frp kan gjøre det veldig surt for de nye, og bra er det på sin måte om du forstår. Etter min mening, fikk vi et drømmevalg. Vi fikk AP på topp :-) og et svakt SV (det er bra). Så knuste landet Krf. (ENDELIG) og et Høyre som ikke har hatt noe å komme med annet enn å støtte Bondevik. Rød/grønt jess :-))) Jeg vet ikke om du skjønner logikken i min fremstilling, men det vil du se etter hvert. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Uheldigvis for de av oss som gjør en hederlig innsats... Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat. Mener du at flertallet av den norske befolkning vil ha alt gratis og servert på et fat, og de andre som tapte valget vil ikke ha noen ting. Ja ja naiviteten lenge leve 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg er i hvertfall fornøyd som ei fele ) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Uheldigvis for de av oss som gjør en hederlig innsats... Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat. "Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat." Du mener da selvsagt barnefamiliene. Skam, skam og atter skam er/var kontantstøtten. I himmelens navn. Hvorfor skal friske folk som selv velger å få barn få betalt for å gå hjemme med dem. Vi betalte selv for våre unger, og det skulle da bare mangle. Vi valgte selv og få unger. Du driver en privat barnehage - såklart du vil ha mest mulig. Det sier seg selv. Folk flest vil ha offentlige barnehager, så de slipper å bli flådd - UTEN at det er en sak jeg bryr meg filla om. Jeg vil heller at de pengene som den foregående regjeringen brukte på kontantstøtte skulle gå til eldere og syke. De har ikke valgt selv, OG de fortjener det. Friske folk kan velge selv, eldre og syke kan ikke, men må... Det er det vel kanskje ingen som skjønner før de er så uheldige å være i den situasjonen selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 "Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat." Du mener da selvsagt barnefamiliene. Skam, skam og atter skam er/var kontantstøtten. I himmelens navn. Hvorfor skal friske folk som selv velger å få barn få betalt for å gå hjemme med dem. Vi betalte selv for våre unger, og det skulle da bare mangle. Vi valgte selv og få unger. Du driver en privat barnehage - såklart du vil ha mest mulig. Det sier seg selv. Folk flest vil ha offentlige barnehager, så de slipper å bli flådd - UTEN at det er en sak jeg bryr meg filla om. Jeg vil heller at de pengene som den foregående regjeringen brukte på kontantstøtte skulle gå til eldere og syke. De har ikke valgt selv, OG de fortjener det. Friske folk kan velge selv, eldre og syke kan ikke, men må... Det er det vel kanskje ingen som skjønner før de er så uheldige å være i den situasjonen selv. Den likte jeg Adelina ) 0 Siter
Sør Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 "Men - garantert fint for de som mener de bør få det meste gratis og resten servert på fat." Du mener da selvsagt barnefamiliene. Skam, skam og atter skam er/var kontantstøtten. I himmelens navn. Hvorfor skal friske folk som selv velger å få barn få betalt for å gå hjemme med dem. Vi betalte selv for våre unger, og det skulle da bare mangle. Vi valgte selv og få unger. Du driver en privat barnehage - såklart du vil ha mest mulig. Det sier seg selv. Folk flest vil ha offentlige barnehager, så de slipper å bli flådd - UTEN at det er en sak jeg bryr meg filla om. Jeg vil heller at de pengene som den foregående regjeringen brukte på kontantstøtte skulle gå til eldere og syke. De har ikke valgt selv, OG de fortjener det. Friske folk kan velge selv, eldre og syke kan ikke, men må... Det er det vel kanskje ingen som skjønner før de er så uheldige å være i den situasjonen selv. Godt skrevet! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.