Gå til innhold

Hva skal du se på tv i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tirsdager er jeg aldri i tvil, da er det min C.S.I.-dag. :-)

Skrevet

Jeg skriver under på den :)

Skrevet

På tirsdager er det fast takst med Judging Amy på TV2!!!

Også tar jeg opp Arrested Development (midt i leggetiden til barna), og ser på senere. Kuul serie!

Skrevet

Skali alle fall se Kongen av Queens!

Noen som skal se Bak lås og slå med Thomas Giertsen, da?

Skrevet

Kommer ikke C.S.I. på torsdager nå?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kommer ikke C.S.I. på torsdager nå?

Joda, da også, ny sesong av C.S.I. Miami som forøvrig er min favoritt av de tre. Fortsetter det sånn har jeg snart ingen dager igjen hvor jeg er tilgjengelig for venner. :-)

Skrevet

Ingenting. Har sjelden tid til å se på TV.

Men neste gang jeg måtte ha tid, skal jeg se (og høre) min nyinnkjøpte "Phantom og the Opera"-DVD.

Skrevet

Har ikke tid eller ro til å se på tv om dagene, har ikke hatt det hele sommeren heller.

Kveldstid sitter vi som regel og prater og roer ned før leggetid på kjøkkenet over en kopp kaffe :)

Men når Lost begynner derimot, så skal jeg hakke meg inn i soffan og følge med mens mannen min masserer føttene mine...mmmm...

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg tror jeg ler meg ihjel. Samboeren min gikk forbi, så på skjermen, og utbryter litt oppgitt i stemmen: "Du blir syk av de sidene der (dolsidene)" Og så sier han tillaget i stemmen: "hva skal du se på tv idag." "hva er det der for et liv?"

Skrevet

jeg tror jeg ler meg ihjel. Samboeren min gikk forbi, så på skjermen, og utbryter litt oppgitt i stemmen: "Du blir syk av de sidene der (dolsidene)" Og så sier han tillaget i stemmen: "hva skal du se på tv idag." "hva er det der for et liv?"

Ingen grunn til å være frekk.... Det er ikke uvanlig at noen ser på tv en kveld.

Skrevet

Ikke noe spesielt.

Eneste som jeg garantert skal få med meg er Extra-trekningen :o) .... KANSKJE det er min tur å bli rik ikveld ;o)

Skrevet

Kikket i avisen, men det så ikke ut som det var noe særlig på TV i dag, så da blir det Charlie og sjokoladefabrikken på DVD....

Skrevet

Tirsdagskvelden er min tvkveld.

Først ser jeg Judging Amy.

Så ser jeg på Casulty og Holby City på BBC Prime.

Skrevet

Ikke noe spesielt.

Eneste som jeg garantert skal få med meg er Extra-trekningen :o) .... KANSKJE det er min tur å bli rik ikveld ;o)

Jeg skal krysse fingrene for deg, om du krysser fingrene for meg ;-)

Tror jeg nå er i ganske så stor minus med denne ekstraspillinga.

Skrevet

Skal som vanlig se Judging Amy og Kongen av Quenns. Kanskje jeg tar en titt på det nye programmet til Thomas Gjertsen??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...