Gå til innhold

Eu godkjenning

Gjest utsettelse av problemet :)

Anbefalte innlegg

Gjest utsettelse av problemet :)
Skrevet

Fikk brev i posten om eu godkjenning av bil. Senest innen 30 oktober.

Jeg lurer på om det går ann å utsette dette ,hva må til og hvor lenge får man utsettelse?

Skrevet

Hvis du ikke har levert bilen innen denne datoen får du trussel om avskilting av bilen i utgangen av november. Det skjedde meg .

Skrevet

Jeg fikk i alle fall blankt avslag. Jeg skrev at det ble for dyrt denne måneden så jeg ville utsette reparasjon til neste lønning - og at jeg ikke fikk time på verksted før - -det hjalp ikke -så da er det no more skilter på den bilen....

Skrevet

Vet om de som har fått utsettelse, men vet ikke hvor lett det er. Du kan jo utsette det litt uansett. Men du får brev etter litt over ei uke.

Jeg glemte det en gang, hadde hatt bilen inne til første gangs kontroll, men det var 4 måneder før fristen. Glemte hele greia, brevet kom mellom en til to uker etter fristen.

Skrevet

Dersom den ikke er godkjent innen tidsfristen, kommer det et nytt brev med en ny måned som tidsfrist. Hvis det holder, er jo alt i orden.

Man får normalt ikke utsettelse pga økonomi eller timebestilling som ikke passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...