Gjest boknese Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? Jens eller Karl Ivar? Bluse eller genser? Vind eller snø? Stol eller sofa? Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Morgentrøtt eller rask ut sengen? Lost eller C.S.I? Reise eller hjemme? Hytte eller hotell? Gardiner eller persienner? Bil eller sykkel? Pynteting eller helst tomt? Besøk eller alene? Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Is eller karamellpudding? Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Drama (film) eller action? George Clooney eller Brad Pitt? Liv Tyler eller Pamela Anderson? Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Ut å stemme eller sofasliter? Mer utdanning eller har nok? 0 Siter
Freya Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? Rock. Jens eller Karl Ivar? Jens. Bluse eller genser? Genser. Vind eller snø? Snø. Stol eller sofa? Stol. Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Oppe til langt på natt. Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt! Lost eller C.S.I? Ja takk, begge deler! Reise eller hjemme? Reise. Hytte eller hotell? Hytte. Gardiner eller persienner? Gardiner. Bil eller sykkel? Bil, dessverre. Pynteting eller helst tomt? Ørlitegrann pynteting... Besøk eller alene? Alene. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Koselig! Is eller karamellpudding? Karamellpudding, hvis den er hjemmelaget! Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Må vel bli "70-tallet" det da? Drama (film) eller action? Action! George Clooney eller Brad Pitt? George Clooney. Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler! Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Kommer an på vitsen... Ut å stemme eller sofasliter? Stemme! Mer utdanning eller har nok? Har nok foreløpig. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Herregud for et teit innlegg, og så likevel... Pop eller rock? Rock Jens eller Karl Ivar? Jens. Dessuten heter han Carl Ivar (uten at det endrer min priorotering) Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? Snø Stol eller sofa? Stol - hvis det er rette sorten stol. Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt Lost eller C.S.I? Så lenge C.S.I. er den beste serien av de to velger jeg den. Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? Hotell Gardiner eller persienner? Kommer an på, syns kanskje persienner er finest akkurat nå. Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt? Helst tomt Besøk eller alene? Kommer an på. Liker mitt eget selskap av og til. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Begge deler Is eller karamellpudding? Is, tror jeg. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Veldig ung på 70-tallet. Drama (film) eller action? Action George Clooney eller Brad Pitt? Johnny Depp. Å nå, Clooney, da. Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Kommer helt an på vitsen. Liker uventede poenger og grisevitser. Ut å stemme eller sofasliter? Ut å stemme Mer utdanning eller har nok? Gjerne mer. Har 4,5 år høyskoleutdannelse. 0 Siter
carma Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Rock Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Lenge oppe. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Rask ut av sengen. Lost eller C.S.I? - Ingen av dem. Reise eller hjemme? - Reise. Hytte eller hotell? - Hytte. Gardiner eller persienner? - Kommer an på rommet. Bil eller sykkel? - Bil. Pynteting eller helst tomt? - En mellomting. Besøk eller alene? - Kommer an på dagsformen. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig? - Kommer an på dagsformen. Is eller karamellpudding? - Karamellpudding. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Hæ? Drama (film) eller action? - Ja. George Clooney eller Brad Pitt? - Clooney. Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler. Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Det kommer vel an på vitsen!? Ut å stemme eller sofasliter? - Ut å stemme. Mer utdanning eller har nok? - Kunne gjerne hatt mer, men har ikke råd. Du gikk litt tom for gode ideer på slutten der, eller? ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Herregud for et teit innlegg, og så likevel... Pop eller rock? Rock Jens eller Karl Ivar? Jens. Dessuten heter han Carl Ivar (uten at det endrer min priorotering) Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? Snø Stol eller sofa? Stol - hvis det er rette sorten stol. Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt Lost eller C.S.I? Så lenge C.S.I. er den beste serien av de to velger jeg den. Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? Hotell Gardiner eller persienner? Kommer an på, syns kanskje persienner er finest akkurat nå. Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt? Helst tomt Besøk eller alene? Kommer an på. Liker mitt eget selskap av og til. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Begge deler Is eller karamellpudding? Is, tror jeg. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Veldig ung på 70-tallet. Drama (film) eller action? Action George Clooney eller Brad Pitt? Johnny Depp. Å nå, Clooney, da. Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Kommer helt an på vitsen. Liker uventede poenger og grisevitser. Ut å stemme eller sofasliter? Ut å stemme Mer utdanning eller har nok? Gjerne mer. Har 4,5 år høyskoleutdannelse. Øyh, hvis du jukser og sier Johnny Depp, så vil jeg også si det! 0 Siter
Gjest boknese Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Rock Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Lenge oppe. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Rask ut av sengen. Lost eller C.S.I? - Ingen av dem. Reise eller hjemme? - Reise. Hytte eller hotell? - Hytte. Gardiner eller persienner? - Kommer an på rommet. Bil eller sykkel? - Bil. Pynteting eller helst tomt? - En mellomting. Besøk eller alene? - Kommer an på dagsformen. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig? - Kommer an på dagsformen. Is eller karamellpudding? - Karamellpudding. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Hæ? Drama (film) eller action? - Ja. George Clooney eller Brad Pitt? - Clooney. Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler. Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Det kommer vel an på vitsen!? Ut å stemme eller sofasliter? - Ut å stemme. Mer utdanning eller har nok? - Kunne gjerne hatt mer, men har ikke råd. Du gikk litt tom for gode ideer på slutten der, eller? ;-) Neida! Jeg kunne hatt med mer, men da blir det nesten for langt. Det med 70-tallet? betyr om noen kanskje ikke husker 70-tallet fordi de ikke var født da eller var så små.:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Rock Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Lenge oppe. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Rask ut av sengen. Lost eller C.S.I? - Ingen av dem. Reise eller hjemme? - Reise. Hytte eller hotell? - Hytte. Gardiner eller persienner? - Kommer an på rommet. Bil eller sykkel? - Bil. Pynteting eller helst tomt? - En mellomting. Besøk eller alene? - Kommer an på dagsformen. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig? - Kommer an på dagsformen. Is eller karamellpudding? - Karamellpudding. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Hæ? Drama (film) eller action? - Ja. George Clooney eller Brad Pitt? - Clooney. Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler. Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Det kommer vel an på vitsen!? Ut å stemme eller sofasliter? - Ut å stemme. Mer utdanning eller har nok? - Kunne gjerne hatt mer, men har ikke råd. Du gikk litt tom for gode ideer på slutten der, eller? ;-) Pop eller rock? - Rock Jens eller Karl Ivar? - Carl Ivar Bluse eller genser? - Bluse Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Morgentrøtt Lost eller C.S.I? - C.S.I Reise eller hjemme? - Reise Hytte eller hotell? - Hotell Gardiner eller persienner? - Persienner Bil eller sykkel? - Bil. Pynteting eller helst tomt? - Pynteting Besøk eller alene? - Besøk Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig? - Hjemme alene er kjedelig Is eller karamellpudding? - Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Uhm? Drama (film) eller action? - Drama George Clooney eller Brad Pitt? - Brad Pitt. Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Pamela Anderson. Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Vitser er morro. Ut å stemme eller sofasliter? - Stemme. Mer utdanning eller har nok? - Har nok. 0 Siter
Gjest boknese Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Herregud for et teit innlegg, og så likevel... Pop eller rock? Rock Jens eller Karl Ivar? Jens. Dessuten heter han Carl Ivar (uten at det endrer min priorotering) Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? Snø Stol eller sofa? Stol - hvis det er rette sorten stol. Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt Lost eller C.S.I? Så lenge C.S.I. er den beste serien av de to velger jeg den. Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? Hotell Gardiner eller persienner? Kommer an på, syns kanskje persienner er finest akkurat nå. Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt? Helst tomt Besøk eller alene? Kommer an på. Liker mitt eget selskap av og til. Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Begge deler Is eller karamellpudding? Is, tror jeg. Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Veldig ung på 70-tallet. Drama (film) eller action? Action George Clooney eller Brad Pitt? Johnny Depp. Å nå, Clooney, da. Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Kommer helt an på vitsen. Liker uventede poenger og grisevitser. Ut å stemme eller sofasliter? Ut å stemme Mer utdanning eller har nok? Gjerne mer. Har 4,5 år høyskoleutdannelse. Det var kanskje et teit "jeg-kjeder-meg-litt-akkurat-nå" innlegg, men du svarte nå på det.... 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Rock Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Oppe osv. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Morgentrøtt Lost eller C.S.I? - Begge deler Reise eller hjemme? - Hjemme Hytte eller hotell? - Hotell Gardiner eller persienner? - Persienner Bil eller sykkel? - Bil Pynteting eller helst tomt? - Tomt Besøk eller alene? - Alene Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? - Koselig Is eller karamellpudding? - Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - ?? Drama (film) eller action? - Acion George Clooney eller Brad Pitt? - Clooney Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Kjedelig Ut å stemme eller sofasliter? - Stemme Mer utdanning eller har nok? - Burde hatt mer... 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Øyh, hvis du jukser og sier Johnny Depp, så vil jeg også si det! Jukser? Moi? Vet du, jeg syns nesten jeg så det sto Johnny Depp der, altså. Blanda vel med en annen tråd jeg leste tidligere i dag. *host* Men jeg tok meg da inn igjen ... 0 Siter
Gyda Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Pop Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Vind Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Oppe til langt på natt. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Rask ut av senga. Lost eller C.S.I? - Lost Reise eller hjemme? - Hjemme Hytte eller hotell? - Hotell Gardiner eller persienner? - Gardiner Bil eller sykkel? - Bil Pynteting eller helst tomt? - En mellomting Besøk eller alene? - Besøk Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? - Koselig, av og til kjedelig Is eller karamellpudding? - Karamellpudding Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Skjønte ikke spørsmålet, men var født da. Drama (film) eller action? - Acion George Clooney eller Brad Pitt? - Brad Pitt Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Vitsen bestemmer Ut å stemme eller sofasliter? - Ut og stemme Mer utdanning eller har nok? - Har nok. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? Pop Jens eller KarlIvar? Karl Ivar Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? snø Stol eller sofa? stol Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? oppe sent Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt Lost eller C.S.I? Lost Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? hytte Gardiner eller persienner? Gardiner Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt?Pynteting Besøk eller alene?alene Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Koselig Is eller karamellpudding? is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?"hæ? Drama (film) eller action?Drama George Clooney eller Brad Pitt?Brad Pitt Liv Tyler eller Pamela Anderson?Pamela Vitser=kjedelig eller vitser=morro!?Vitser=morro Ut å stemme eller sofasliter? stemme Mer utdanning eller har nok? nok 0 Siter
filiokus81 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Pop Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Vind Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Oppe til langt på natt. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Morgentrøtt. Lost eller C.S.I? - C.S.I. Reise eller hjemme? - Hjemme Hytte eller hotell? - Hotell Gardiner eller persienner? - Persienner Bil eller sykkel? - Bil Pynteting eller helst tomt? - En mellomting Besøk eller alene? - Alene Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? - Koselig Is eller karamellpudding? - Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - "70-tallet?" Drama (film) eller action? - Drama George Clooney eller Brad Pitt? - Brad Pitt Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Vitser=morro Ut å stemme eller sofasliter? - Ut og stemme! Mer utdanning eller har nok? - Mer utdanning. 0 Siter
fresja Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? Pop Jens eller Karl Ivar? Jens Bluse eller genser? Bluse Vind eller snø? snø... Stol eller sofa? Stol Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? ganske rask... Lost eller C.S.I? Skjønner ikke Reise eller hjemme? Hjemme Hytte eller hotell? Hotell Gardiner eller persienner? Gardiner Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt? Pynteting Besøk eller alene? Alene Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Koselig Is eller karamellpudding? Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" ung på 70-tallet og før Drama (film) eller action? Drama George Clooney eller Brad Pitt? Brad Pitt Liv Tyler eller Pamela Anderson? Hvem er det...? Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Morro Ut å stemme eller sofasliter? Ut å stemme Mer utdanning eller har nok? Litt mer utdanning... 0 Siter
Aryane Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? - Pop Jens eller Karl Ivar? - Jens Bluse eller genser? - Genser Vind eller snø? - Snø Stol eller sofa? - Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? - Oppe til langt på natt. Morgentrøtt eller rask ut sengen? - Morgentrøtt Lost eller C.S.I? - Lost Reise eller hjemme? - Hjemme Hytte eller hotell? - Hotell Gardiner eller persienner? - Gardiner Bil eller sykkel? - Bil Pynteting eller helst tomt? - Ikke for mye pynteting Besøk eller alene? - Besøk Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? - Koselig Is eller karamellpudding? - Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - Vet ikke hva du mente med dette, men ble født i -69 Drama (film) eller action? - Drama George Clooney eller Brad Pitt? - George Clooney Liv Tyler eller Pamela Anderson? - Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? - Morsom Ut å stemme eller sofasliter? - Ut og stemme Mer utdanning eller har nok? - Har nok. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 rock Jens genser snø sofa oppe til langt på natt Morgentrøtt Lost eller C.S.I? HÆ? Reise Hytte persienner motorsykkel! Pynteting Besøk Hjemme alene=koselig Is Barn på 70-tallet action Brad Pitt? Liv Tyler vitser=morro Ut å stemme Mer utdanning (har 4 år, men vil gjerne ha mer om noen år) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? -rock Jens eller Karl Ivar? -Jens Bluse eller genser? -hva mener du med genser, tro? ullgenser, tynn genser eller topp? Jeg velger ikke bluse, men velger heller topp. Så jeg bestemmer at genser skal være topp, hehe Vind eller snø? -vind Stol eller sofa? -sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? -oppe til langt på natt Morgentrøtt eller rask ut sengen? -hehe morgentrøtt Lost eller C.S.I? -Lost Reise eller hjemme? -reise. men også hjemme. hm..begge deler. Hytte eller hotell? -hotell Gardiner eller persienner? -gardiner. men ikke sånne kappegreier. stilige gardiner. Bil eller sykkel? -bil Pynteting eller helst tomt? -tomt. jeg hater dilleting og pynt Besøk eller alene? -begge deler. alt til sin tid Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? -hjemme alene=koselig. da kan jeg dole så mye jeg vil Is eller karamellpudding? -is. men helst SJOKOLADEPUDDING! Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" - barn på 70-tallet Drama (film) eller action? -drama. men helst thrillergrøsser George Clooney eller Brad Pitt? -George Clooney Liv Tyler eller Pamela Anderson? -Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? -moro hvis de er på kanten Ut å stemme eller sofasliter? -ut å stemme Mer utdanning eller har nok? -tja, alltid gøy å lære noe nytt. 0 Siter
vilde Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop Jens genser snø sofa oppe til langt på natt Morgentrøtt Lost Reise Hytte persienner Bil Pynteting (Store og få, ikke små-nips) alene Hjemme alene=koselig Is "70-tallet" Har ikke opplevd 70-tallet... Drama (Ser heller en thriller) George Clooney eller Brad Pitt? Ingen av dem, takk... Liv Tyler vitser=morro! Ut å stemme Mer utdanning (har ikke avsluttet vgs, kunne tenke meg å¨gjøre det) 0 Siter
Line Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop eller rock? *Pop Jens eller Karl Ivar? *Jens Bluse eller genser? *Genser Vind eller snø? *Vind, dersom det er varmt. Snø, om det er vinter. Stol eller sofa? *Sofa Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? *Oppe til langt på natt... (håpløst tilfelle, men kjekt når jeg jobber på natta) Morgentrøtt eller rask ut sengen? *Morrastrøtt, men rask likevel Lost eller C.S.I? *Hmm... tv2 begge deler, sikkert. Aner ikke... Reise eller hjemme? *Reise, og så komme hjem Hytte eller hotell? *Kommer an på selskapet. Gardiner eller persienner? *Gardiner Bil eller sykkel? *Bil Pynteting eller helst tomt? *Ikke noe overdrevet pynting, men heller ikke tomt. Besøk eller alene? *Besøk Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? *Kommer an på. Blir fort selskapssyk, men man kan jo tenne lys og kose seg alene og med en god film Is eller karamellpudding? *Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" * Født på 70-tallet Drama (film) eller action? *Drama George Clooney eller Brad Pitt? *George Clooney Liv Tyler eller Pamela Anderson? *Liv Tayler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? *Moro Ut å stemme eller sofasliter? *Kom meg da avgårde i år også! Mer utdanning eller har nok? *Har akkurat begynt. To utdanninger parallelt... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop. Jens. Genser. Vind. Sofa. Tidlig i seng. Morgentrøtt likevel. Reise av og til, men mest hjemme. Hytte framfor hotell, dersom jeg ikke kan være hjemme. Gardiner. Sykkel (bil bare hvis jeg skal langt). Færrest mulig pynteting - liker minimalistisk. Besøk innimellom men mest tid alene. Alene=koselig (ikke aaaltfor lenge da). Is, men aller helst tilslørte bondepiker. Tenåring på 70-tallet. Dramafilm.Vitser er gøy! Ut å stemme - Ja Absolutt! Har masse utdanning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.