zapata Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Rock, Ingen av de to politikerne..., genser,Vind, sofa, oppe til langt på natt, eller rask ut sengen, Lost, Reise, hotell, Gardiner, sykkel, helst tomt, Besøk, Hjemme alene=koselig,Is, Ung på 70-tallet, Drama , George Clooney, Liv Tyler (hvis jeg MÅ velge en av de to...), Vitser=kjedelig , Ut å stemme, Mer utdanning 0 Siter
kaffepiken Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Pop, Jens, genser, vind, sofa, oppe til langt på natt, Morgentrøtt, C.S.I, reise, hotell? Gardiner eller persienner - begge deler! Bil, Pynteting, Besøk, hjemme alene=kjedelig.....? Is eller karamellpudding, Godt begge deler! født på 70-tallet. action, George Clooney, Liv Tyler, Vitser=kjedelig, Ut å stemme, Mer utdanning! Hvorfor gadd jeg svare på dette??? 0 Siter
Freya Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jukser? Moi? Vet du, jeg syns nesten jeg så det sto Johnny Depp der, altså. Blanda vel med en annen tråd jeg leste tidligere i dag. *host* Men jeg tok meg da inn igjen ... Ja, hvis jeg lukker det ene øyet og myser litt med det andre, så ser jeg faktisk at det står Depp der jeg også! *enig* 0 Siter
Gjest jente81 mod Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Rock Karl Ivar Genser Snø Sofa Oppe til langt på natt Morgentrøtt Lost Reise Hotell Gardiner Bil Pynteting Besøk Hjemme alene= kjedelig Is 70-tallet? Action Brad Pitt Liv Tyler Vitser=morro Ut å stemme Mer utdanning 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Pop eller rock? Selvsagt rock Jens eller Karl Ivar? Jens Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? Vind Stol eller sofa? Stol Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? oppe litt for lenge ja. Morgentrøtt eller rask ut sengen? Morgentrøtt, men rask ut av sengen Lost eller C.S.I? Har ikke sett noen av de, så jeg vil ikke uttale meg Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? Hytte Gardiner eller persienner? Persienner Bil eller sykkel? Bil, har ikke sykkel nå desverre. Pynteting eller helst tomt? Tomt. Nei til dill og nips Besøk eller alene? Klarer ikke velge Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Både og Is eller karamellpudding? Is Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Ung på 70 tallet Drama (film) eller action? Det viktigste er en god story og godr skuespillere, så det må nok bli drama George Clooney eller Brad Pitt? Gode skuespillere begge to, men jeg heller litt moy Brad Pitt. Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Gode vitser fra noen som kan fortelle. Ut å stemme eller sofasliter? Selvsagt ut å stemme. Mer utdanning eller har nok? Gjerne mer, begynner neste høst er planen. 0 Siter
Gregga Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Pop eller rock? Pop Jens eller Karl Ivar? JENS! Bluse eller genser? Genser Vind eller snø? Snø Stol eller sofa? Stol Tidlig i seng eller oppe til langt på natt? Sene natten Morgentrøtt eller rask ut sengen? Raskt ut av senga Lost eller C.S.I? Pass - har ikke sett noen av de Reise eller hjemme? Reise Hytte eller hotell? Hotell Gardiner eller persienner? Gardiner Bil eller sykkel? Bil Pynteting eller helst tomt? (litt)Pynt Besøk eller alene? Besøk Hjemme alene=koselig eller hjemme alene=kjedelig.....? Koselig Is eller karamellpudding? Karamellpudding Ung på 70-tallet eller "70-tallet?" Ung på 70 - tallet Drama (film) eller action? Drama George Clooney eller Brad Pitt? George Clooney Liv Tyler eller Pamela Anderson? Liv Tyler Vitser=kjedelig eller vitser=morro!? Moro Ut å stemme eller sofasliter? Ut å stemme! Mer utdanning eller har nok? har nok 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Rock. Carl Ivar, hvis jeg MÅ velge en av de to klysene. Genser. Vind. Sofa. Tidlig i seng. Hverken Lost eller C.S.I. Reise og hjemme. Hotell. Persienner. Bil.Helst tomt. Besøk. Hjemme alene=kjedelig. Is. "70-tallet?" Drama. Brad Pitt. Liv Tyler. Vitser=morro. Ut å stemme. Har nok inntil videre :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Pop Jens genser snø sofa oppe til langt på natt Morgentrøtt Lost eller C.S.I? - har ikke sett noen av dem Reise eller hjemme? - helst begge deler i en passebde blanding Hytte Gardiner eller persienner? Helst ingen av delene, men gardiner der det er behov Bil helst tomt Besøk Hjemme alene=koselig karamellpudding? Ung på 70-tallet Drama (film) George Clooney Liv Tyler vitser=morro! Ut å [og] stemme Mer utdanning eller har nok? Jeg tar stadig vekk kurs for å hold emeg oppdatert, men utdanning i mer tradisjonell forstand trenger jeg ikke 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 rock Jens genser snø sofa tidlig i seng morgentrøtt Lost Reise Hytte Gardiner Bil Pynteting Besøk Hjemme alene=koselig Is "70-tallet" Drama George Clooney Liv Tyler Vitser = kjedelig Ut å stemme Har "nok" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.