Gå til innhold

skadet under utforskning, redd for å ikke bli gravid!!

Anbefalte innlegg

Lurex1365380902

hei lurer på noe som er passe flaut, men klarer ikke helt å få fred før jeg har fått noe svar. jeg er 21 år og da jeg var yngre ekspremiterte jeg ganske mye selv når det gjaldt sex. jeg begynnte tidlig å onanere og puttet mye rart inn i sjeden. en gang prøvde jeg å få en blyant inn i livmorhalsen, (visste ikke da hva det var) trodde at penis skulle inn der en gang, og trodde ikke det var noe farlig. det var ikke så langt inn men alltså rett innenfor. nå er dette flere år siden og nesten glemt helt til nå når jeg og samboeren min har bestemt oss for å prøve å bli gravid. til Poenget: kan jeg ha skadet noe??? er nå livredd for at jeg ikke kan bli gravid og får ikke fred!!

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan garantere deg at du ikke har gjort skade paa deg selv som kan redusere dine muligheter for aa bli gravid. Jeg synes det er rart at du kunne faa noe inn i livmorhalsen, spesielt hvis du ikke hadde hatt samleie, da er det vanskelig aa treffe aapningen. Du kan slappe av og skal ikke bebreide deg selv noe som helst.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...