Gå til innhold

Samleie første gang(ene) m/ny partner

Anbefalte innlegg

Elinemor1365380902

Hvordan opplevde dere første gangene med ny partner? Vi opplevde at når vi skulle skifte stilling var kondomen inni skjeden min. Det ble bare komisk og morsomt.

Jeg klarte vel ikke å slappe helt av, samtidig som jeg hadde problemer med å holde en god takt når jeg satt oppå han. Noe som har gått bra tidligere. Det blir vel bedre håper jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198261-samleie-f%C3%B8rste-gangene-mny-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg husker best fra de første gangene er at jeg ikke kunne gå normalt på flere dager etterpå... ;o)

Det blir bare bedre og bedre spør du meg! :o) Når man blir bedre kjent med den andres kropp og reaksjoner og blir tryggere på hverandre så blir sexen bare bedre og bedre!

Dette går jo seg til. De førte gangene er jo ikke kroppene samstemt. Etterhvert som man lærer seg hvordan den andre beveger seg, så glir dette inn i hverandre................*glir inni hverandre*.......den var god, hehe.

*Himler med øynene* Som sagt - det er ikke bare jeg som trenger en omgang i sengehalmen snart! ;o)

Annonse

Det går seg til! I begynnelsen er man usikker på hva den andre liker og ikke liker, man trenger tid til å bli kjent med hverandres kropper og behov, og å tolke signaler, lyder og kroppsspråk. Det er jo kjempespennende!

Synes en måtte bruke god tid på å bli kjent med kondomer også jeg..

Ler når jeg tenker på ten-årene og kondom-krisene...

Godt når jeg var stor nok til å få p-piller gjennom mor.

:o)

Leser du tanker også eller?!*Stønn* Innrømmer at tankene mine ikke akkruat er englerene for tiden...

Akkurat, jeg er tankeleser og synsk i tillegg. Så jeg "ser" hva du tenker på. Blir nesten skremt, men bare nesten. Når jeg ser nordover så ser jeg det nesten det lyser opp på himmelen, sånn rundt Trondheimstraktene:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...