Gjest makvisa før Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hva står makvist for? motivasjon, aktivisering, konkretisering, vurdering, individualisering, samarbeid og..? 0 Siter
Gjest makvisa før Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 MakvisE Evaluering Det er flere forskjellige. Vi brukte makvisa da jeg tok ped, men nå kreves altså makvist. 0 Siter
carma Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det er flere forskjellige. Vi brukte makvisa da jeg tok ped, men nå kreves altså makvist. Vi lærte bare MAKVIS, vi... 0 Siter
Gjest makvisa før Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Vi lærte bare MAKVIS, vi... stadig i endring... ingen forslag på hva et vakkert t på slutten kan stå for? tenkte på tilpasning, men det blir vel overflødig når vi allerede har individualisering... 0 Siter
org Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det er flere forskjellige. Vi brukte makvisa da jeg tok ped, men nå kreves altså makvist. Jeg har søkt på nett, og finner ikke MAKVIS(t), altså. Bare makvis(e). Og det var det vi også lærte i ped i fjor. Beklager, da kan jeg ikke hjelpe deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.