Gå til innhold

Lyder ved samleie

Anbefalte innlegg

Elinemor1365380902
Skrevet

Er det bare meg som opplever såkalte prompelyder (kunstige sådan) når vi har stilling doggystyle?? eller hva det nå heter!

Syntes det ødelegger alt! Hadde vært en bra stilling om ikke den lyden hadde ødelagt alt!! Hjelper det å knipe eller slappe mer av i musklene ??

Må bare spørre :-)

Skrevet

Det er normalt. kommer av at han pumper luft inn i skjeden din, da kan dette noen ganger skje.

Skrevet

En musepromp i ny og ne er da bare morsomt. ;)

Ikke de første gangene kanskje... ;)

Skrevet

jeg har hørt at det er normalt...

Hei.

Jeg opplevde dette før når jeg var litt anspent i den stillingen.

Etterhvert som jeg lærte å slappe av og la korsryggen synke ned/svaie og stumpen til værs,ble det slutt på alle flaue lyder!

Skrevet

En musepromp i ny og ne er da bare morsomt. ;)

Ikke de første gangene kanskje... ;)

Musepromp! *Fniser og er barnslig*

Skrevet

Fullstendig normalt, og det er ikke noe å være så veldig flau over, sykldes bare at det kommer luft inn i skjeden :)

Skrevet

Det er helt normalt.

Det kan hjelpe å trene opp musklene der nede slik at det ikke slipper inn så mye luft.

Skrevet

Det er helt normalt.

Det kan hjelpe å trene opp musklene der nede slik at det ikke slipper inn så mye luft.

er du sikker på det? jeg har opplevd at det er lettere å aspirere (hehe) når jeg strammer musklene. virker jo litt logisk også, siden mange jenter får det når de er nervøse og "strammer ufrivillig".

skjedde ikke i begynnelsen hos meg, men sikkert etter ett år. å når det førstan hadde skjedd en gang, var det lett å få det igjen, siden jeg var redd for å få det...

vi må bare lære oss å stramme musklene i de safe stillingene. ved t-skjestillingen med en fot rett opp er det ikke så lurt å stramme, for å si det rett ut ;) *tjihi*

Skrevet

Jeg hadde det masse med tidligere partner, ofte. I alle stillinger ble jeg fyllt med luft,... og når jeg flyttet på meg eller reiste meg kom luften ut og det ødela alt for meg.

Med min nåværende og endelige skjer det aldri. Mulig fordi han har større og mer passende utstyr for meg.

Dette med luften har skjedd med de som er for små og for store for meg. innmari kjedelig og det ødelegger hele moroa.

Ikke alle kan passe like mye til hverandre kanskje.. og noen syns det kanskje gjør mindre enn for andre. For meg ødela det alt. og det ga seg aldri

Skrevet

Det kommer hele tiden.. Luft og væske skaper det.

Har jeg ikke spist så mye før vi har sex er det ekstra ille..

Vi bryr oss ikke om det, men heller ler litt av det.

Skrevet

Musepromp! *Fniser og er barnslig*

Venna mine kaller det "fittefis"

"Rødmer, bare av å si det...

:o)

Skrevet

Venna mine kaller det "fittefis"

"Rødmer, bare av å si det...

:o)

Fittefis?! *Hyler av latter*

Skrevet

hehe.. må bare le litt, for det er faktisk ganske gøy, samtidlig som flaut.. Men dette er bare helt normalt.. Det er luft som kommer inn, og som så gjerne vil ut igjen.. hehe.. Bare så synd vi ikke klarer å ha full kontroll på den alltid..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...