Gjest trultemor25 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg har lånt en kjole som jeg skal bruke i bryllup. Saken er den at den er for stor, altså for vid i livet, eller er den helt grei. Jeg trenger å få strammet litt inn i midjen. Det å sy og styre med den går ut siden jeg har lånt den. Finnes det ikke noe sånn triks for å stramme sammen bak? Noen som skjønner hva jeg mener? Klyper med strikk mellom f.eks. Noen som vet hvor man kan få tak i noe sånt? Noen som har noen triks som kan hjelpe meg og problemet mitt? 0 Siter
Gjest tulla med ulla Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hva med å kjøpe et bredt silkebånd i samme farge som deler av kolen, eller som kjolens farge og knyte bak? 0 Siter
Gjest omsøm Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Går du innom en skredder / omsøm-ekspert kan de sikkert hjelpe deg, og sy med store sting / ikke klippe, slik at det er lett å fjerne igjen. Koster ikke så mye mer enn om du må kjøpe bånd / belte / klyper osv, og så blir det mye penere. 0 Siter
Gjest mat og mat Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Spise masse, slik at den blir passelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.