Jeg er en annen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hippie-aper som viser vei mot 'etisk hedonisme': http://savvyinsider.com/article.php?op=viewArticle&article_ID=15&id=15 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Doktor i veterinærmedisin,Bergljot Børresen, skriver masse om bonobonoapene i den nydelige boka si, "Den ensomme apen". Det er veldig flotte aper! Og en nydelig bok, om menneskets forhold historisk sett, til dyr. Burde leses av alle som er glade i dyr, og alle som ikke er det. Og jegere. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Doktor i veterinærmedisin,Bergljot Børresen, skriver masse om bonobonoapene i den nydelige boka si, "Den ensomme apen". Det er veldig flotte aper! Og en nydelig bok, om menneskets forhold historisk sett, til dyr. Burde leses av alle som er glade i dyr, og alle som ikke er det. Og jegere. Takk for tipset, den boka skal jeg sjekke ut! En av mine kjepphester her i livet er at det ikke er noen fundamentale skiller mellom mennesket og andre arter, bare gradsforskjeller, og at det burde få konsekvenser for hvordan vi ser på og behandler andre livsformer. Alt vi vet om dette per i dag tyder på at andre høyerestående arter også har følelser, evne til å tenke og planlegge, bevissthet og språk. Dette er meget spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.