Gjest dere som kan Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 tilstede eller til stede? 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Å være til stede. Å tilstede er et verb som betyr å tillate. Jeg tilsteder at min kjære kysser meg, men det krever at vi er til stede på samme plass. 0 Siter
Gjest bannan Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Å være til stede. Å tilstede er et verb som betyr å tillate. Jeg tilsteder at min kjære kysser meg, men det krever at vi er til stede på samme plass. Njaaaa...jeg tror du tar feil. Å være på plass et sted, heter å være tilstede. Tilstede som et verb med samme mening som tillate har jeg aldri hørt før. Hvor har du riktigheten av det fra? 0 Siter
fresja Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Njaaaa...jeg tror du tar feil. Å være på plass et sted, heter å være tilstede. Tilstede som et verb med samme mening som tillate har jeg aldri hørt før. Hvor har du riktigheten av det fra? I ordboken finner vi tilstede kun som verb: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=tilstede 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Njaaaa...jeg tror du tar feil. Å være på plass et sted, heter å være tilstede. Tilstede som et verb med samme mening som tillate har jeg aldri hørt før. Hvor har du riktigheten av det fra? Der tar du feil. Det heter ikke å være tilstede et sted, men til stede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.