Gjest Hvem var det? Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Leste i går at en Mess-tv programleder ble tatt av skjermen pga rasistiske utsagn. Noen som vet hvilken prog.leder? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det der lurer jeg også på. Jeg så på tekst-tv i går hva personen hadde sagt som gjorde at vedk. ble fjernet. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det der lurer jeg også på. Jeg så på tekst-tv i går hva personen hadde sagt som gjorde at vedk. ble fjernet. Hva var det, da? *Nyskerrig*...selv om jeg knapt vet hva messTV er :-) "............................................." 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hva var det, da? *Nyskerrig*...selv om jeg knapt vet hva messTV er :-) "............................................." *løper og sjekker tv'n* Se på TV2 tekst-tv på nyhetsarkivet på side 119. På "ark" 7 av 10 står det om hele saken og hva programlederen sa. 0 Siter
Gjest også nysgjerrig Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 *løper og sjekker tv'n* Se på TV2 tekst-tv på nyhetsarkivet på side 119. På "ark" 7 av 10 står det om hele saken og hva programlederen sa. Jeg får ikke inn tekst tv, kan du nevne litt her? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg får ikke inn tekst tv, kan du nevne litt her? Det står at en kvinnelig mess tv-programleder skal ha sagt at alle i afrika bør steriliseres, og at alle nordmenn skal ha det bra først, så hunder og katter, og så de i afrika. 0 Siter
willow Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 det var michelle. jeg satt og så på det der. husker at hun sa det meste av det som ble sitert i diverse media, men ikke alt. ikke alt om at vi er så mye bedre. men at barn sulter og dør i afrika og sånnn er det bare...det husker jeg. det irriterte vettet av meg 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det står at en kvinnelig mess tv-programleder skal ha sagt at alle i afrika bør steriliseres, og at alle nordmenn skal ha det bra først, så hunder og katter, og så de i afrika. Hjelpe meg... Det der kvalifiserer til et par år på Dronning Mauds land! I TELT! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 *løper og sjekker tv'n* Se på TV2 tekst-tv på nyhetsarkivet på side 119. På "ark" 7 av 10 står det om hele saken og hva programlederen sa. Heh-heh...det var jo en intelligent uttalelse :-) ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.