Gå til innhold

Hvilken programleder på Mess-tv?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem var det?
Skrevet

Leste i går at en Mess-tv programleder ble tatt av skjermen pga rasistiske utsagn. Noen som vet hvilken prog.leder?

Fortsetter under...

Skrevet

Det der lurer jeg også på. Jeg så på tekst-tv i går hva personen hadde sagt som gjorde at vedk. ble fjernet.

Skrevet

Det der lurer jeg også på. Jeg så på tekst-tv i går hva personen hadde sagt som gjorde at vedk. ble fjernet.

Hva var det, da? *Nyskerrig*...selv om jeg knapt vet hva messTV er :-)

"............................................."

Skrevet

Hva var det, da? *Nyskerrig*...selv om jeg knapt vet hva messTV er :-)

"............................................."

*løper og sjekker tv'n*

Se på TV2 tekst-tv på nyhetsarkivet på side 119. På "ark" 7 av 10 står det om hele saken og hva programlederen sa.

Gjest også nysgjerrig
Skrevet

*løper og sjekker tv'n*

Se på TV2 tekst-tv på nyhetsarkivet på side 119. På "ark" 7 av 10 står det om hele saken og hva programlederen sa.

Jeg får ikke inn tekst tv, kan du nevne litt her?

Skrevet

Jeg får ikke inn tekst tv, kan du nevne litt her?

Det står at en kvinnelig mess tv-programleder skal ha sagt at alle i afrika bør steriliseres, og at alle nordmenn skal ha det bra først, så hunder og katter, og så de i afrika.

Annonse

Skrevet

det var michelle. jeg satt og så på det der. husker at hun sa det meste av det som ble sitert i diverse media, men ikke alt. ikke alt om at vi er så mye bedre. men at barn sulter og dør i afrika og sånnn er det bare...det husker jeg. det irriterte vettet av meg

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Det står at en kvinnelig mess tv-programleder skal ha sagt at alle i afrika bør steriliseres, og at alle nordmenn skal ha det bra først, så hunder og katter, og så de i afrika.

Hjelpe meg... Det der kvalifiserer til et par år på Dronning Mauds land! I TELT!

Skrevet

*løper og sjekker tv'n*

Heh-heh...det var jo en intelligent uttalelse :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...