Gå til innhold

Sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kjedis ville du hatt sex med gratis og hvem ville du måttet ha en halv million for å ta en runde i sengehalmen med? Og hvem ville du ikke hatt for alle penger i verden?

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• sheba

8

• vilde

5

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må ha det kjedelig i kveld ;o)

Ja, og alle de andre som kjeder seg kan svare :-D

Skrevet

Hadde ikke hatt sex med noen jeg i utgangspunktet absolutt ikke vil ha sex med, ikke for penger heller. Nja, foresten, kunne kanskje vært hore for en natt hvis beløpet var MYE høyere og økonomien veldig trang. Kjendiser vil jeg ikke ha sex med. Statusen gir meg ingen tenning. Men på treningsstudioet her i byen er det nok flere jeg kunne vurdert!

Skrevet

Sånn som økonomien min er nå så hadde jeg ikke solgt meg til noen. :o) Ikke hadde jeg gått til sengs med noen bare fordi vedkommende var kjendis heller.

Men lista over menn jeg aldri i livet kan tenkte meg å gå til sengs med er laaaaang! F.eks. en som har dyppet tissen sin i minst 1000 andre kvinner først... Frister lite.

Skrevet

Jeg hadde tatt Angelina Jolie gratis.

For en halv million hadde jeg vel egentlig lukket øynene og feid over hvem som helst av det kvinnelige kjønn.

Skrevet

For en halv million hadde jeg vel egentlig lukket øynene og feid over hvem som helst av det kvinnelige kjønn.

med ekstrem hårvekst også?? ;-)

Skrevet

lol :-D

Skrevet

med ekstrem hårvekst også?? ;-)

Nei, det glemte jeg å skrive.

Unntaket går naturligvis ved hår. ;)

Skrevet

Puhh!! jaggu trodde jeg du hadde tørna fullstendig! *knis*

Skrevet

Puhh!! jaggu trodde jeg du hadde tørna fullstendig! *knis*

Jeg mistet litt av mitt gode skinn da jeg så RBK gjorde noe så overraskende som å dunke i stykker Olympiakos nå nettopp, så jeg er unnskyldt. :)

Skrevet

Robbie Williams er jo veldig tagbar da..

For en halv million kroner kunne jeg nok strukket meg langt. Det er lett å si, ettersom det er et tilbud jeg aldri kommer til å få...

Det er nok av mannlige kjendiser som jeg er glad jeg slipper å rulle i halmen med. For mange til at jeg gidder å ramse dem opp. Men det måtte nok gått med mye GHB om jeg skulle klart å hatt meg med f.eks Rune Rudberg, selv for en halv million...

Skrevet

Jeg mistet litt av mitt gode skinn da jeg så RBK gjorde noe så overraskende som å dunke i stykker Olympiakos nå nettopp, så jeg er unnskyldt. :)

hrmpf! jeg er ikke spesiellt begeistret for RBK til vanlig da som du vel sikkert vet, men jaggu unner jeg dem det i disse tider:-)

Da har du hatt en nærmest perfekt kveld:-) har ikke tv3 jeg:-(

Skrevet

Robbie Williams er jo veldig tagbar da..

For en halv million kroner kunne jeg nok strukket meg langt. Det er lett å si, ettersom det er et tilbud jeg aldri kommer til å få...

Det er nok av mannlige kjendiser som jeg er glad jeg slipper å rulle i halmen med. For mange til at jeg gidder å ramse dem opp. Men det måtte nok gått med mye GHB om jeg skulle klart å hatt meg med f.eks Rune Rudberg, selv for en halv million...

Tviler på at hele oljefondet hadde holdt om det var ham!! hehehe

Skrevet

DIEGO LUNA hadde jeg ikke sagt nei takk til...*sukk*..

en million...hmmm...kommer ærlig talt ikke på noen? kunne vel tat david beckham for en million da..ikke favoritten min d...

Skrevet

DIEGO LUNA hadde jeg ikke sagt nei takk til...*sukk*..

en million...hmmm...kommer ærlig talt ikke på noen? kunne vel tat david beckham for en million da..ikke favoritten min d...

Skrevet

Liker du å kysse og "nafse" jenter litt bak i nakken, og på øreflippen?

Skrevet

Etter å ha sett på den ene partilederdebatten etter den andre så må jeg si at jeg hadde ikke gått til sengs med Carl I. Hagen eller Dagfinn Høybråten uten å bli betalt noen millioner;)

Skrevet

Tviler på at hele oljefondet hadde holdt om det var ham!! hehehe

*S* ;o)

Skrevet

hrmpf! jeg er ikke spesiellt begeistret for RBK til vanlig da som du vel sikkert vet, men jaggu unner jeg dem det i disse tider:-)

Da har du hatt en nærmest perfekt kveld:-) har ikke tv3 jeg:-(

Jeg hadde hatt en perfekt kveld hvis jeg hadde spilt penger på rbk i stedet for mot dem, for Lyon slo Real Madrid, så dobbelen min hadde gått inn.

Men kvelden er nesten perfekt dersom Liverpool vant sin kamp (ser den i redigert utgave nå, så jeg har ikke sjekket resultatet ennå).

De leder i hvert fall 2-0 like før halvspilt kamp, så det ser bra ut. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...