Gå til innhold

Sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du å kysse og "nafse" jenter litt bak i nakken, og på øreflippen?

Jeg snakker ikke om hår på hodet.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• sheba

8

• vilde

5

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde hatt en perfekt kveld hvis jeg hadde spilt penger på rbk i stedet for mot dem, for Lyon slo Real Madrid, så dobbelen min hadde gått inn.

Men kvelden er nesten perfekt dersom Liverpool vant sin kamp (ser den i redigert utgave nå, så jeg har ikke sjekket resultatet ennå).

De leder i hvert fall 2-0 like før halvspilt kamp, så det ser bra ut. :)

Oida så uheldig! så Carew sitt mål på sporten og lagde ikke RBK selvmål før de "reiste kjerringa"?? (mulig jeg tar feil)

Skrevet

Gratis: Robbie Williams, Erik Faber, vokalisten i Kaizers, Jan Ove Ottesen, samt han "vijll du værra med mæ hjæm i natt" langhårete fyren.

I bytte med Königsegget; Idar Vollvik.

Ikke uansett sum: hmmm.. De aller fleste.

Skrevet

Jeg ville ALDRI hatt sex med Rune Rudberg.

Jeg ville heller aldri gått til sengs med noen for penger. Såpass tjener jeg at jeg slipper det, det er vel like stor sjans for at noen ville tilbudt meg en halv million som det er å vinne i lotto?

Ville heller ikke hatt sex med en kjendis bare fordi han var kjendis. Mange av dem bruker statusen nettopp til å få det som de vil, jeg har jobbet mye med kjendiser, og manger er overfladiske, arrogante drittsekker, som står frem i Se og Hør som lykkelige familiefedre, men kom igjen når konen snur ryggen til dem! Det fins selvfølgelig unntak da :o)

Gjest wanna have fun
Skrevet

Siden vi bor i et land med usedvanlig mye lekkert så forholder jeg meg kun til norske kvinner. Aldri i verden; Erna Solberg. 1/2 million: Siv Jensen. Gratis: her hadde det blitt en formiddabel gang-bang med farmen-Barbro, høyre-Kine Marie Eriksen, Tv-Norge Elin Tvedt, Anita Reinton Utgård, Cathrine Fossum, Tv 2 Guro Fostervold, vær-Gry, Idol-Sandra, Idol-Tone og Idol-Cindy. Resten av lista følger senere....

Skrevet

Jeg kunne aldri hatt sex med Bjørn Eidsvåg og heller ikke Kenneth Sivertsen.

Jeg kunne hatt sex med Bruce i Juding Amy helt gratis.

For en halv million kunne jeg i hvert fall hatt sex med Jens Stoltenberg ;o)

Skrevet

Gratis: Robbie Williams, Erik Faber, vokalisten i Kaizers, Jan Ove Ottesen, samt han "vijll du værra med mæ hjæm i natt" langhårete fyren.

I bytte med Königsegget; Idar Vollvik.

Ikke uansett sum: hmmm.. De aller fleste.

"vijll du værra med mæ hjæm i natt" fyren ville jeg blitt med hjem anytime. ;)

Skrevet

Synes Håvard Bakke er ganske snaxy, så han hadde jeg tatt gratis. :)

Hadde ikke villet tatt noen jeg ikke liker, samme hvor mye penger jeg hadde fått.

Skrevet

Ja, sjarmtroll, ikke sant? *sukk*

Det enkle er ofte det beste;-)

Skrevet

.snakker vi om søtnosen i rema reklamen nå eller...han som sklier ned over rekkverket...?

I såfall hadde jeg blitt med hjem helt gratis ja:-)

Skrevet

Oida så uheldig! så Carew sitt mål på sporten og lagde ikke RBK selvmål før de "reiste kjerringa"?? (mulig jeg tar feil)

Liverpool vant, og jeg tapte bare 2 * 50 kroner. Hadde RBK som sikker på begge bongene.

Men Liverpool vant (jeg hadde uavgjort på bongen), så det er 50 kroner jeg taper med glede. :)

Ja; Carew er god for tiden, og Lyon vinner nok gruppa. Skal bli spennende å se hvordan RBK gjør det mot Real Madrid, for de er redusert til en gjeng overbetalte stjerner på egotripp. Lite klubbfølelse og samspill der i gården, så hvis RBK spiller som i dag kan de overraske alle i gruppespillet.

Skrevet

.snakker vi om søtnosen i rema reklamen nå eller...han som sklier ned over rekkverket...?

I såfall hadde jeg blitt med hjem helt gratis ja:-)

han som sklir nedover rekkverket!

jeg er litt småforelsket i han om dagen ;) veldig kjekk!

som tigertrollet så fint sier:

det enkle er ofte det beste! :)

Skrevet

Ja, sjarmtroll, ikke sant? *sukk*

Det enkle er ofte det beste;-)

Så definitivt! Har skikkelig sansen for han :)

Skrevet

Liverpool vant, og jeg tapte bare 2 * 50 kroner. Hadde RBK som sikker på begge bongene.

Men Liverpool vant (jeg hadde uavgjort på bongen), så det er 50 kroner jeg taper med glede. :)

Ja; Carew er god for tiden, og Lyon vinner nok gruppa. Skal bli spennende å se hvordan RBK gjør det mot Real Madrid, for de er redusert til en gjeng overbetalte stjerner på egotripp. Lite klubbfølelse og samspill der i gården, så hvis RBK spiller som i dag kan de overraske alle i gruppespillet.

RBK som sikkert tap, skulle det stå.

Skrevet

Jeg ville ALDRI hatt sex med Rune Rudberg.

Jeg ville heller aldri gått til sengs med noen for penger. Såpass tjener jeg at jeg slipper det, det er vel like stor sjans for at noen ville tilbudt meg en halv million som det er å vinne i lotto?

Ville heller ikke hatt sex med en kjendis bare fordi han var kjendis. Mange av dem bruker statusen nettopp til å få det som de vil, jeg har jobbet mye med kjendiser, og manger er overfladiske, arrogante drittsekker, som står frem i Se og Hør som lykkelige familiefedre, men kom igjen når konen snur ryggen til dem! Det fins selvfølgelig unntak da :o)

Det med kjendiser var bare for at folk skal vite hvem man snakker om liksom.

Og det med den halve millionen, kunne like godt ha skrevet: hvem måtte du hatt betalt for å ha sex med.

:-)

Skrevet

merkelige greier at de gjør det så dårlig her hjemme.... skulle gjerne visst hvorfor.

Måtte se START rykke ned til andre plass idag, men egentlig så er det ganske usannsynlig vi tar medalje, men ligge så lenge på topp får enn til å ønske gull! hehehe det får vi IKKE! (der spora jeg av igjen;-) )

Skrevet

RBK som sikkert tap, skulle det stå.

skjønte det da:-) hehehe

*taste for fort*

Skrevet

merkelige greier at de gjør det så dårlig her hjemme.... skulle gjerne visst hvorfor.

Måtte se START rykke ned til andre plass idag, men egentlig så er det ganske usannsynlig vi tar medalje, men ligge så lenge på topp får enn til å ønske gull! hehehe det får vi IKKE! (der spora jeg av igjen;-) )

VIF vinner, men kampen mot Start i Kristiansand kan bli avgjørende.

Jeg håper selvfølgelig at VIF vinner, dog er jeg fryktelig imponert over det Start har prestert denne sesongen.

Skrevet

VIF vinner, men kampen mot Start i Kristiansand kan bli avgjørende.

Jeg håper selvfølgelig at VIF vinner, dog er jeg fryktelig imponert over det Start har prestert denne sesongen.

jeg har bilett til DEN KAMPEN!! hehe men uansett er jeg enig med deg... vi rykket opp denne sesongen og de har gjort en formidabel jobb, kommer til å juble uansett jeg;-)

Uansett: Fotball er knallgøy:-)

Gjest no no no no
Skrevet

Jeg skulle hatt 40& av oljefondet hvis jeg skulle gå løs på oppgaven med å ta hill martha solberg fra Ap.

ellers kunne jeg ha tenkt meg dorthe skappel sånn helt gratis liksom :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...