skorpionfisken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Aldri: Rune Rudberg. Kjell Inge Røkke kunne sikkert avsett en halv mill for en natt. Gratis:...den var faktisk vanskelig...sambo er jo ikke kjendis...Jeg skulle ikke nevnt betaling til Brad Pitt. (Jeg lette virkelig etter norske kjendiser...). 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "vijll du værra med mæ hjæm i natt" fyren ville jeg blitt med hjem anytime. Bilde? Nyskjerrig nå... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: uten tvil Josh Holloway. *sukk* 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 "vijll du værra med mæ hjæm i natt" fyren ville jeg blitt med hjem anytime. Den reklamen er kjempekul! Tviler ikke på at han fyren er din type nei, hehe. Jeg syns han er litt for ung jeg da, men reklamen er digg 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Den reklamen er kjempekul! Tviler ikke på at han fyren er din type nei, hehe. Jeg syns han er litt for ung jeg da, men reklamen er digg Helt enig! Det er en av veldig få reklamer jeg liker! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: Mel Gibson, Jens Stoltenberg. For en halv million: Kjell Inge Røkke. Aldri i verden: Carl I. Hagen, Odd Nerdrum. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg hadde tatt Edvard Norton any day of the week, Benicio Del Torro, Johnny Depp og ikke minst Michael Madsen. Med fare for å høre ut som et ludder 0 Siter
Gjest nu må jeg være anonym Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Han her har jeg fått værra med hjem - helt gratis http://www.lasplash.com/artman/uploads/jared-leto-as-hephaistion.jpg 0 Siter
Spirea Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Free of charge: Ørkenvandreren For en halv mill kunne jeg strekke meg til samtaler i natten med f.eks. Jens Stoltenberg for å se om han har blitt litt mer moden siden sist, Dagfinn Høybråten for å se om det er sant at det finnes flere lag i alle mennesker, Johhny Depp fordi han har så vakre øyne helt enkelt. Aldri: Carl Ivar Hagen, Kjell Inge Røkke, Runde Rudberg, Richard Gere og en uendelig mengde andre menn samt Erna Solberg og Gerd Liv Valla *grøss* 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bilde? Nyskjerrig nå... Se reklamen http://www.propaganda-as.no/php/art.php?id=262755 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: Robbie Williams, Erik Faber, vokalisten i Kaizers, Jan Ove Ottesen, samt han "vijll du værra med mæ hjæm i natt" langhårete fyren. I bytte med Königsegget; Idar Vollvik. Ikke uansett sum: hmmm.. De aller fleste. Vil du værra med meg hjem er jo en av gutta i Cheesy Keys - visste jeg hadde sett ham før! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvilken kjedis ville du hatt sex med gratis? Mange, for eksempel Dennis Storhøi *dåne* ...og hvem ville du måttet ha en halv million for å ta en runde i sengehalmen med? Vanskelig å si... Og hvem ville du ikke hatt for alle penger i verden? _Mange_ bla.a. han derre Hareide i regjeringa... 0 Siter
Gjest Hildamo Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: Robson Green Halv million: Jens Stoltenberg Aldri i livet: Tom Sterri 0 Siter
Carina82 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: uten tvil Josh Holloway. *sukk* Signerer 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvilken kjedis ville du hatt sex med gratis? Mange, for eksempel Dennis Storhøi *dåne* ...og hvem ville du måttet ha en halv million for å ta en runde i sengehalmen med? Vanskelig å si... Og hvem ville du ikke hatt for alle penger i verden? _Mange_ bla.a. han derre Hareide i regjeringa... Åh, ja!!! Her har vi samme smak ser jeg :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Vil du værra med meg hjem er jo en av gutta i Cheesy Keys - visste jeg hadde sett ham før! Å er det DER jeg har han fra...!! Takk, det har jeg grublet på :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Free of charge: Ørkenvandreren For en halv mill kunne jeg strekke meg til samtaler i natten med f.eks. Jens Stoltenberg for å se om han har blitt litt mer moden siden sist, Dagfinn Høybråten for å se om det er sant at det finnes flere lag i alle mennesker, Johhny Depp fordi han har så vakre øyne helt enkelt. Aldri: Carl Ivar Hagen, Kjell Inge Røkke, Runde Rudberg, Richard Gere og en uendelig mengde andre menn samt Erna Solberg og Gerd Liv Valla *grøss* Er Ørkenvandreren kjendis? 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: uten tvil Josh Holloway. *sukk* Henger meg på den...! :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratis: Josh Holloway, Ashton Kutcher For en halv million: Bruce Willis Aldri i livet: Jan Simonsen og Rune Rudberg 0 Siter
Spirea Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Er Ørkenvandreren kjendis? Ja? *skjønner ikke spørsmålet* ;o) Poenget var vel snarere at kjendis eller ikke så er det bare Sandlabber i mitt hjerte ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.