Gå til innhold

Sex med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratis: uten tvil Josh Holloway.

*sukk*

Det får bli etter meg ;-)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• sheba

8

• vilde

5

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville ALDRI hatt sex med Rune Rudberg.

Jeg ville heller aldri gått til sengs med noen for penger. Såpass tjener jeg at jeg slipper det, det er vel like stor sjans for at noen ville tilbudt meg en halv million som det er å vinne i lotto?

Ville heller ikke hatt sex med en kjendis bare fordi han var kjendis. Mange av dem bruker statusen nettopp til å få det som de vil, jeg har jobbet mye med kjendiser, og manger er overfladiske, arrogante drittsekker, som står frem i Se og Hør som lykkelige familiefedre, men kom igjen når konen snur ryggen til dem! Det fins selvfølgelig unntak da :o)

Det har ikke falt deg inn at spørsmålet var rent hypotetisk???

Skrevet

Gratis: uten tvil Josh Holloway.

*sukk*

Skriver under på den :)

Skrevet

Ja? *skjønner ikke spørsmålet* ;o)

Poenget var vel snarere at kjendis eller ikke så er det bare Sandlabber i mitt hjerte ;o)

Du svarer for seriøst! hehe

Skrevet

Vil du værra med meg hjem er jo en av gutta i Cheesy Keys - visste jeg hadde sett ham før!

:)

Ahaaa.. det var noe kjent med han ja! :-)

Skrevet

Å er det DER jeg har han fra...!! Takk, det har jeg grublet på :-)

Jeg og :)

Skrevet

Jeg snakker ikke om hår på hodet.

Er det ikke like ekkelt med hår oppå hodet da? Hår er vel hår....

Det kan jo nesten ikke være mulig å være så til de grader mot hår, men samtidig anse hår oppå hodet som en selvfølge, og et must?

Har inntrykk av at de fleste gutter/menn liker godt å kysse jenter i nakken, og også kysse litt på øreflippen? Jenter LIKER jo det, men syns du ikke det er ekkelt å risikere at du da får et hårstrå i munnen?

Skrevet

Jeg kunne aldri hatt sex med Bjørn Eidsvåg og heller ikke Kenneth Sivertsen.

Jeg kunne hatt sex med Bruce i Juding Amy helt gratis.

For en halv million kunne jeg i hvert fall hatt sex med Jens Stoltenberg ;o)

Han Bruce der er ganske så brukbar ja!

Av dem jeg aldri i verden kunne ha tenkt meg å køya med, er det vel Rune Rudberg som er desidert mest utelukka - all verdens penger og dop kunne ikke ha fått meg til det (altså - ufrivillig dop - tar ikke sånt frivillig..) Og Kjell Inge Røkke er også ufyselig. Og Kjell Magne Bondevik og Carl I. Hagen..

Men av de andre som er et stykke oppe på lista, så er jeg såpass "fjortis" at brødrene Mark og Donnie Wahlberg (ja, jeg innrømmer at jeg har en fortid som New Kids on the Block-fan - noe over 15 år tilbake i tid vel?) kunne ha hatt håp om en aldri så liten runde (om enn ikke samtidig..) dersom jeg ikke hadde vært så heldig at jeg har verdens beste kjæreste boende her hjemme sammen med meg:o)

Og dersom jeg skulle bli tvunget til å ha sex med ei jente, så ville den eneste jeg kunne ha gått med på være Kate Winslet (er ikke bifil, men selv en blind kan jo se at hun er nydelig..)

For en halv mill hadde jeg ikke hatt meg med noen - hadde jeg visst hvordan pengene var tjent, så hadde jeg ikke greid å nyte dem uansett hvor kjekk fyren hadde vært! Eneste unntak måtte ha vært hvis det var for å redde ungene mine eller noe sånt.

Skrevet

Du svarer for seriøst! hehe

Nåh? Det pleier jeg da ikke å gjøre, må se å få en slutt på det ;o)

Skrevet

Gratis: Josh Holloway, Ashton Kutcher

For en halv million: Bruce Willis

Aldri i livet: Jan Simonsen og Rune Rudberg

c",)

Kan egentlig være enig med de der.

Skrevet

Er det ikke like ekkelt med hår oppå hodet da? Hår er vel hår....

Det kan jo nesten ikke være mulig å være så til de grader mot hår, men samtidig anse hår oppå hodet som en selvfølge, og et must?

Har inntrykk av at de fleste gutter/menn liker godt å kysse jenter i nakken, og også kysse litt på øreflippen? Jenter LIKER jo det, men syns du ikke det er ekkelt å risikere at du da får et hårstrå i munnen?

Og hvorfor er det ekkelt med hår under armene på kvinnfolka dersom hår på hue er greit?

Det er forskjell på huehår og kjønnshår.

laguna1365380434
Skrevet

Gratis? sikkert flere men i hvertfall Johnny Depp og Jack White..Eminem er også kjekk.

En halv million penger er mange penger og jeg hadde sikkert feid over og vært villig til å overse det meste for en sånn sum. Men jeg hadde nok ikke blitt så blakk at jeg noensinne for noe hadde feid over la oss si Bush eller Høybråten. Eller Bondevik.

Eksen er på besøk her, han viser seg å ha INGEN skrupler..;-) Han sier det ikke finnes noen han ikke hadde feid for en halv mill. Selv Whoppi Goldberg, Margaret Thatcher og Rosanne Barr hadde fått sier han, på nærmere intersserte spørsmål fra meg her. Dæven.

Skrevet

1. Erik Soler

2. Han der albino'n i Høggern

3. Rune 'Ut mot Havet'

Skrevet

Bilde? Nyskjerrig nå...

Vet ikke hva han heter så jeg tror nok ikke jeg kan klare å finne et bilde. Men lurulf har lagt ut link til reklamen så da får du sett han der ;)

Skrevet

Den reklamen er kjempekul! :)

Tviler ikke på at han fyren er din type nei, hehe. Jeg syns han er litt for ung jeg da, men reklamen er digg :)

hehe du begynner å kjenne meg ganske godt du amber ;)

Reklamen er kjempe morsom, ler meg ihjel av han gjøken som skal prøve å imponere med all jazzpreket hans, ikke rart det ikke blir noe på han ;)

Skrevet

Gratis? sikkert flere men i hvertfall Johnny Depp og Jack White..Eminem er også kjekk.

En halv million penger er mange penger og jeg hadde sikkert feid over og vært villig til å overse det meste for en sånn sum. Men jeg hadde nok ikke blitt så blakk at jeg noensinne for noe hadde feid over la oss si Bush eller Høybråten. Eller Bondevik.

Eksen er på besøk her, han viser seg å ha INGEN skrupler..;-) Han sier det ikke finnes noen han ikke hadde feid for en halv mill. Selv Whoppi Goldberg, Margaret Thatcher og Rosanne Barr hadde fått sier han, på nærmere intersserte spørsmål fra meg her. Dæven.

Typen min sier at Erna Solberg ville han ikke tatt for alt i verden.

Hadde jeg fått en halv million hadde jeg nok kunne feid over de fleste pene og rene menn under 45... Tom Cruise og Nelly kunne fått det gratis...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kunne aldri hatt sex med Bjørn Eidsvåg og heller ikke Kenneth Sivertsen.

Jeg kunne hatt sex med Bruce i Juding Amy helt gratis.

For en halv million kunne jeg i hvert fall hatt sex med Jens Stoltenberg ;o)

"For en halv million kunne jeg i hvert fall hatt sex med Jens Stoltenberg ;o) "

Han kan bare beholde pengene sine. Han tar jeg gratis;)

Skrevet

"For en halv million kunne jeg i hvert fall hatt sex med Jens Stoltenberg ;o) "

Han kan bare beholde pengene sine. Han tar jeg gratis;)

Jeg er enig at han er kjekk men vet ikke om jeg synes han er så sexy. Ikke min type helt på den måten ;o)

Skrevet

Og hvorfor er det ekkelt med hår under armene på kvinnfolka dersom hår på hue er greit?

Det er forskjell på huehår og kjønnshår.

Du ror fælt nå.... Må le litt...for du er jo litt søt da... i din hjelpeløse argumentasjon mot kroppshår...

Du sliter til de grader med å legitimere din aversjon mot hår her ... og hår der...

..får vel putte deg inn i fjortis-sekken....å nøye meg med det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...