Gå til innhold

HYYYYL!

Gjest må se det, bare må se det!

Anbefalte innlegg

Gjest må se det, bare må se det!
Skrevet

Jeg glemte helt å få med meg Judging Amy episoden i dag, enda den skulle være så spennende (Amy gravid og greier).

Kan noen fortelle hva som skjedde? Finns det forresten noe nettsted jeg kan se episoden??

Skrevet

Var bare såvidt innom, da fortalte hun sin mor at hun var gravid ..... de satt å snakket litt, fant ut at det fantes alternativer (moren tenkte nok abort ... ) Amy ville ikke vurdere dette enda skulle sove på det til imorgen, da svitsjet jeg over til NRK jeg.

Du karaktiserer meg kanskje som gal :o), men jeg følger ikke med på serien.

Skrevet

Hun fant ut hun var gravid, ringte han typen sin, han kom stormendes med blomster og greier.

Så sa han at han ville være der for henne.

Og Amy sa til moren at hun ville beholde barnet.

Moren begynte på jobb igjen.

Han Vincent ble banka opp på gata, men er tydligvis bestemt for og forsette i jobben.

Slik, det var ett kort sammendrag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...