Gjest bursdag23 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Har bursdag i dag, nå er dagen snart over,og av mine 4 venninner, har kun 1 av dem husket bursdagen min. Jeg husker alltid å sende sms eller mail til de andre når de har bursdag, så jeg må innrømme jeg ble litt skuffa...Så vidt jeg vet lagrer alle jeg kjenner hverandres bursdager som huskelapp på mobilen, så det skulle vel ikke være noe problem å glemme av noens bursdag? Etter å ha tenkt veldig i dag har jeg funnet ut at de ikke nødvendigvis tenker så mye på meg som jeg gjør på dem. Hvis ikke hadde de jo huska meg, spesielt siden vi alle har bursdag i denne perioden, en av dem for noen dager siden. Jeg tror ikke orntlige venner er sånn...Tror jeg burde skaffe meg noen nye! Andres synspunkter? 0 Siter
Line Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg glemmer rett som det er å sende melding eller ringe til venner og slektninger som har bursdag, for når jeg først kommer på det, er det blitt for sent på kvelden... Det betyr ikke at jeg har glemt dem av den grunn. Gratulerer med dagen i dag! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ups, jeg skal sende til naboen med en gang, Takk for påmindelsen ) Forresten glemte alle min bursdag bortsett fra dolfolk ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen!!! Jeg har det likt som deg hvert år. Av de 4 venninnene, er det alltid bare 1 som husker å skrive eller ringe på dagen. Og så skriver kanskje 1 til noen dager etterpå og sier hun har glemt det. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer så mye med dagen )! Nå minnet du meg på at jeg må se å få lagt inn alle bursdagene på telefonen min igjen, kjøpte meg ny telefon her, og da må jo alt legges inn på nytt, får ikke kopiert med meg kalenderen. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 På min forrige mobil fikk jeg ofte påminnelse om bursdager nøyaktig klokken 24.00. Litt sent/tidlig å sende gratulasjons-sms. Det hendte stadig vekk at jeg glemte det neste dag. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 GRATULERER MED DAGEN! Tror ikke du trenger å bytte venner fordi om de glemmer bursdagen din. Må innrømme at jeg ikke alltid er så flink til å huske alle bursdager, men jeg er ikke en dårlig venninne fordi syns jeg, dessuten er det ikke alle som husker meg heller, men jeg tenker ikke over det engang. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen! Jeg har i morgen, så da får vi se hvor mange som husker meg. Svigermor har en tendens til å glemme det, men nå har jeg sagt ifra til hele korpset "mitt" så jeg regner igrunnen med å bli husket i morgen kveld ihvertfall. -og, ja, jeg synes venninner burde huske det... 0 Siter
sheba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen! ennå ca 40 minutter igjen:-) Minner meg på at jeg blir 40!!! om 2 dager og jeg håper faktisk mine venner har glemt det, de er nemlig utrolig oppfinnsomme av seg, til det ekstreme til tider:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen! ennå ca 40 minutter igjen:-) Minner meg på at jeg blir 40!!! om 2 dager og jeg håper faktisk mine venner har glemt det, de er nemlig utrolig oppfinnsomme av seg, til det ekstreme til tider:-) Hah! Du skal få melding av meg - her skal man ikke få sjangsen til å late som, nei :-) "............................................" 0 Siter
sheba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hah! Du skal få melding av meg - her skal man ikke få sjangsen til å late som, nei :-) "............................................" Humre:-) Alltid snill du! hehehe kos med hilsen da, men aner liksom ikke hva mine kompiser finner på! det er snodige saker;-) hehe 0 Siter
tigertrollet Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Er de ikke ordentlige venner bare fordi de glemmer av bursdagen din?? Jeg er blant de som glemmer av sånt, men det betyr ikke at jeg er en dårlig venn. Det betyr at jeg er distré, glemsk osv. Og jeg blir ikke fornærmet når andre glemmer bursdagen min.. herregud, so what?! Det jeg ikke liker er når noen begynner å holde regnskap på vennskap. Type; du ringer aldri meg, det er "alltid" jeg som ringer... du gjør ikke ditt eller datt.. og derfor betyr jeg ikke nok for deg.. Jeg liker ikke surmuling, anklagelser og folk som liker å gi andre dårlig samvittighet -som spiller på din samvittighet. Ja, det er faktisk det verste jeg vet. Get a life!. Sånn; der fikk jeg dagens utblåsning:o) Thanks. Og du; det var ikke myntet på deg. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen! Jeg har i morgen, så da får vi se hvor mange som husker meg. Svigermor har en tendens til å glemme det, men nå har jeg sagt ifra til hele korpset "mitt" så jeg regner igrunnen med å bli husket i morgen kveld ihvertfall. -og, ja, jeg synes venninner burde huske det... sånn! Nå har jeg laget et eget "gratulerer med dagen GA"-innlegg lenger oppe Se på klokken, bursdagen din har begynt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg glemmer til og med min egen bursdag, så det skulle bare mangle at jeg glemmer alle andres. Jeg blir selvfølgelig ikke fornærmet når folk glemmer bursdagen min. De fleste gjør det. 0 Siter
sheba Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Gratulerer med dagen! Jeg har i morgen, så da får vi se hvor mange som husker meg. Svigermor har en tendens til å glemme det, men nå har jeg sagt ifra til hele korpset "mitt" så jeg regner igrunnen med å bli husket i morgen kveld ihvertfall. -og, ja, jeg synes venninner burde huske det... gratulerer med dagen GA!! humre, husket det jeg og!! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Og så glemte jeg å gratulere deg da ( Beklager. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det hadde jeg ikke tenkt på engang, selv er jeg flinkere til å huske andres en min egen. Men i år kommer jeg nok til å få høre den av alle siden jeg gruer meg litt. 0 Siter
amber sun Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 hehehe tror ikke du skal legge så mye i det, akkurat. Jeg er ekstremt dårlig på å huske sånne datoer selv, og det er såvidt jeg husker familiens bursdager...men det betyr ikke at jeg ikke tenker på dem forde. Forventer heller ikke at venner skal huske min bursdag, med mindre jeg sier en uke før at "du, på mandag har jeg bursdag, asså" 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Håper for guds skyld jeg ikke blir droppet som venn pga jeg er litt distrè og glemsk... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Gratulerer med dagen! Jeg har i morgen, så da får vi se hvor mange som husker meg. Svigermor har en tendens til å glemme det, men nå har jeg sagt ifra til hele korpset "mitt" så jeg regner igrunnen med å bli husket i morgen kveld ihvertfall. -og, ja, jeg synes venninner burde huske det... Grattis med dagen GA!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.