Gå til innhold

Venner som glemmer bursdagen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også en veldig høflig og oppmerksom person. Glemmer aldri en bursdag. Men alle er ikke slik. Det behøver ikke bety at de ikke setter pris på oss. Jeg husker mange fler enn de som husker meg når det gjelder bursdag. Samme med julekort, sender dobbelt så mange som jeg får. Men jeg LIKER å være slik. Så det så! Det er liksom meg, og jeg har sluttet å bli skuffet.

Skrevet

Er de ikke ordentlige venner bare fordi de glemmer av bursdagen din??

Jeg er blant de som glemmer av sånt, men det betyr ikke at jeg er en dårlig venn. Det betyr at jeg er distré, glemsk osv. Og jeg blir ikke fornærmet når andre glemmer bursdagen min.. herregud, so what?!

Det jeg ikke liker er når noen begynner å holde regnskap på vennskap. Type; du ringer aldri meg, det er "alltid" jeg som ringer... du gjør ikke ditt eller datt.. og derfor betyr jeg ikke nok for deg.. Jeg liker ikke surmuling, anklagelser og folk som liker å gi andre dårlig samvittighet -som spiller på din samvittighet. Ja, det er faktisk det verste jeg vet. Get a life!.

Sånn; der fikk jeg dagens utblåsning:o) Thanks. Og du; det var ikke myntet på deg.

Enig! Har mange venner jeg som jeg VET setter stor pris på meg, selv om det ofte er jeg som tar kontakt. Det kan være mange grunner til at folk ikke ringer eller kommer. Dårlig tid, litt sjenanse og mye de ikke engang vil innrømme for seg selv. Godt vi er forskjellige. Får ofte høre ordene 'takk for at du ikke gir meg opp' når jeg for ørtende gangen er den som tar kontakt. Det sier vel alt!

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Noen er bare sånn, min mann er helt ekstrem sånn. Han husker ikke min bursdag eller sin egen. Han husker ikke julaften en gang, hvis ikke noen minner han på det...

Men uansett, gratulerer med dagen fra meg :)

Gjest Anne Gro (30)
Skrevet

Jeg husker aldri bursdager, kommer ofte på det lenge etterpå. Jeg må tenke meg godt om for å huske familiens datoer tom. Jeg blir alltid litt stressa av venninner som er superflinke på slikt, men har bedt dem om å minne meg på det på forhånd, og ikke bli sure hvis jeg glemmer. Det vanker gjerne en liten presang på dem en ukes tid etter dagen, jeg setter da virkelig pris på dem selv om jeg er elendig til å sende sms ol. på selve dagen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...