Gå til innhold

Datamaskin viktigere en meg?

Anbefalte innlegg

Sitter her prøver å skrive ned mine tanker om det å bruke dataen i et forhold (rart tenker du siden jeg sitter her og skriver igjen) Den siste tiden har jeg og dama kranglet mye over databruk og at den ene parten bruker mye tid på dataen. Jeg for min del bruker data kun til jobben. Og når jeg skriver her inne. Mens dama er helt avhengig av å spille et visst spill flere ganger til dagen. Og nå må jeg bare prate litt til med den og den....sjekke epost igjen...også videre også videre. I går ble jeg sint og sa det at du prater mer med vennene dine på nettet en du prater med meg. Og det virker faktisk som hun gjør det også. Fordi hun sitter på dataen og prater(med gutter ja, men gjennom dette "rollespillet") Og desverre har det seg slik at vi krangler en del over dette spillet. Jeg føler meg tilsidesatt. Og når jeg endelig har tid etter en lang dag på jobben så vil hun spille. Og ikke finne på noe sammen med meg. Er litt rådløs her, vet ikke hva jeg skal gjøre, noen som har noen gode ideer/tips! Så setter jeg stor pris på det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198304-datamaskin-viktigere-en-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kanskje ta en skikkelig prat med henne. Prøv å fortelle henne så rolig du kan hvordan du føler deg når hun driver så mye med dette.

Er hun glad i deg så bør hun jo ta hensyn til hvordan du har det!!

Kanskje hun har blitt avhengig?

Hør om hun kunne tenke seg å kutte det ut for en periode.

Kanskje du kan foreslå noe hyggelig å gjøre sammen?

Forstår godt at du føler deg tilsidesatt!

Lykke til!

Dette begynner og har blitt et stort problem for mange.. føler med deg her, men har ikke så mange råd uten det oda36 sier..

Tror internett er iferd med å ødelegge endel forhold pga avhengighet.. Husker ikke helt, men mener å ha lest en artikkel i en avis for noen dager siden om nettopp dette problemet:-)

Jeg hadde satt ultimatum. Det blir meg eller spillet, en av dere må ut!

Hun er avhengig, og trenger kanskje noe annet å fylle livet med, med eller uten deg til stede er det viktig at hun innser alvoret. Hun lar livet sitt gå forbi i en dataverden.

Jeg er nok like dum som Dorthe - når jeg er sammen med kjæresten så sitter jeg da ikke foran pc'n! Med mindre det er noe vi skal se på sammen da.

I mitt eks-forhold var jeg også veldig bevisst på at jeg ikke satt foran pc'n og dol'et når han var hjemme - det skjedde kun når han satt i telefonen med en kompis, de kunne sitte i timesvis.

Annonse

Jeg er nok like dum som Dorthe - når jeg er sammen med kjæresten så sitter jeg da ikke foran pc'n! Med mindre det er noe vi skal se på sammen da.

I mitt eks-forhold var jeg også veldig bevisst på at jeg ikke satt foran pc'n og dol'et når han var hjemme - det skjedde kun når han satt i telefonen med en kompis, de kunne sitte i timesvis.

Jeg føler det nok sånn at dataen har ødelagt mye for oss, og vi krangler over det. Hun virker så lykkelig og glad så lenge hun får spille dette spillet sitt. Og hun tar heller ingen hint om at nå kan vi kanskje finne på noe sammen. Men følelsen av hjelpesløshet har jeg enda, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Jeg hadde og samboer som kun satt ved pc`n å spilte.. han satt der i 8-10 timer i ukedagene og enda mer i helgene.. jeg orka ikke mer! Etter 6 år skjønte jeg han aldri kom til å forandre seg! Og vi har barn..

"Og vi har barn"

Da tok han jo seg tid til deg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...