Gå til innhold

tannkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere alltid samme tannkrem, eller varierer dere?

Finner ikke den "klassiske" colgaten jeg alltid (les: i ca 30 år) har brukt på nærbutikken, og måtte kjøpe "Total". Den smakte jo helt forskjellig (yuk), de har vel ikke stoppa å lage den gamle?

Konservativ? Jeg??

Skrevet

Jeg kjøper alltid Zendium. Det er fordi jeg får munnskold av de andre tannkremene.

Skrevet

Vi bruker alltid aquafresh. Den er veldig frisk og ikke for sterk.

Skrevet

Jeg varierer litt og kjøpte en ny i går som jeg ikke har prøvd før, men den var fæl, følte at jeg tygget på sand lenge etter jeg hadde lagt meg i går, var ute og skylte munnen flere ganger, men det var fremdeles "sand" i tennene.

Gjest papirtiger
Skrevet

De fleste Colgate-tannkremer har triclosan :(

Derfor kjøper jeg Solidox. Liker den med "smaksgranuler" veldig godt, eller den whitening-tannkremen med farge-indikator.

(Hjelpes, jeg kan alle tannkremreklamer på rams)

Skrevet

Derfor kjøper jeg Solidox. Liker den med "smaksgranuler" veldig godt, eller den whitening-tannkremen med farge-indikator.

Solidox total har nok også triklosan (om du mener det stoffet som ble omtallt som farlig for en tid tilbake).Bruker tannkrem fra Shine eller en annen Solidox.

Gjest papirtiger
Skrevet

Solidox total har nok også triklosan (om du mener det stoffet som ble omtallt som farlig for en tid tilbake).Bruker tannkrem fra Shine eller en annen Solidox.

Solidox aktive gel har heller ikke triclosan :) Men smaksgranuler...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Tror ikke colgate sensitiv har det. Det er en eller to til som heller ikke inneholder det.

Skrevet

Jeg kjøper alltid Zendium. Det er fordi jeg får munnskold av de andre tannkremene.

Samme her. Zendium er den eneste tannkremen jeg kan bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...