Gå til innhold

klær på byen...

Anbefalte innlegg

Gjest reaction1
Skrevet

Vet at man skal ta på seg det man føler seg vel i osv, men er litt usikker...skal ut på fredag, møte en gutt, har lyst til å gjøre godt inntrykk...

Kroppstypen min er normal vil jeg si, er ikke fornøyd selv selv om andre påstår den er fin, men vil gjerne fremheve det beste ved meg..

er bare litt usikker på hvor grensa går, dersom jeg skal ha skjørt eller kjole f.eks...dersom kjolen slutter litt oppfor knærne, er det for vulgært å ha høye støvletter til da? hovedregelen er vel at man ikke skal vise både lår,mage og hele kløfta på en gang, men er det greit med en litt kort kjole og svarte støvletter.. liker ikke å fremstå som billig,(særlig siden jeg er blond i tillegg, noe som desverre kan være med på å forsterke det inntrykket...) det er ikke meg.. men synes kjolen er fin på meg, bare synd den er litt kort..og har ikke lavere skor jeg kan bruke til skjørt/kjole.

jeg er litt usikker på hvor grensa mellom fint/sexy og billig går.. samtidig har jeg jo hørt mange gutter si at jenter godt kan kle seg litt sexy på byen.. hva er folkets meninger rundt dette? :)

Skrevet

Herrejemeni.

Når jeg lese sånt forstår jeg hvor jævlig vanskelig det må være å være jente, og hvorfor jeg blir så jævla fort lei enkelte av dere.

Skrevet

Herrejemeni.

Når jeg lese sånt forstår jeg hvor jævlig vanskelig det må være å være jente, og hvorfor jeg blir så jævla fort lei enkelte av dere.

Hvis jeg var deg hadde jeg vurdert å bli homo, hehe....

Skrevet

Herrejemeni.

He, he! Du kan trøste deg med at jeg blir akkurat like oppgitt, og jeg er kvinne.

Skrevet

Kjør på! Høres fint ut med kort kjole og svarte støvler. Er fyren noe å samle på, lar han set ikke avskrekke av et sexy førsteinntrykk ;o)

Skrevet

Jeg hadde slengt på meg det jeg syns jeg så bra ut i akkurat den dagen, sannsynligvis olabukse og en genser e.l

Ta på deg det _du_ liker og gi litt mer faen i hva alle andre mener.

Skrevet

Hvis jeg var deg hadde jeg vurdert å bli homo, hehe....

Hadde det enda vært så enkelt, men min erfaring er at mange homser er like ille. :)

Skrevet

He, he! Du kan trøste deg med at jeg blir akkurat like oppgitt, og jeg er kvinne.

Det er godt det finnes noen normale blant dere. :)

Skrevet

Herrejemeni.

*Hehe* Når jeg har vært på date har jeg hatt på meg dongeribukse og en topp jeg føler meg vel i akkurat da. :o)

Stiller ikke på date i kort kjole og høye støvletter nei... Men det er meg da.

Skrevet

Hadde det enda vært så enkelt, men min erfaring er at mange homser er like ille. :)

Sant nok, det tenkte jeg ikke på! men kanskje du kan gå i kloster eller noe da?

Skrevet

He he, jeg hadde ikke gått på date i kjole og støvletter. Det hadde nok heller blitt jeans og topp. Men det er meg.

Gjest reaction1
Skrevet

He he, jeg hadde ikke gått på date i kjole og støvletter. Det hadde nok heller blitt jeans og topp. Men det er meg.

nei dette her er ikke noe date, vi skal ut på byen...treffest ute..

Gjest reaction1
Skrevet

Gjest reaction1
Skrevet

Herrejemeni.

jeg pleier vanligvis ikke spørre folk om råd angående antrekk osv, og er ikke typen som spør typen "ser jeg tjukk ut i denne???"

men denne gangen klarte jeg bare ikke la være...:) men jeg er ikke så ute av meg som jeg kanskje fremstod som i innlegget mitt =)

Skrevet

Homser er mye verre enn damer :o)

Skrevet

Sant nok, det tenkte jeg ikke på! men kanskje du kan gå i kloster eller noe da?

Kloster er ikke noe gøy.

Dessuten klager jeg ikke. Jeg bare konstaterer fakta.

Skrevet

Kjole og støvletter hørtes fint ut! Jeg kler meg ofte sånn når jeg skal på byen.

Skrevet

Kloster er ikke noe gøy.

Dessuten klager jeg ikke. Jeg bare konstaterer fakta.

Skjønner jo det da, må bare mobbe litt. I dag har jeg trent i 2 timer *STOLT*

Skrevet

OK. Jeg leste visst litt for fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...