Aryane Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Har sovet som en stein i natt, og våkner og oppdager at Bergen er oversvømt og det er full katastrofealarm. http://www.ba.no/nyheter/article1741204.ece Huff så tragisk! Heldigvis ikke så gale her jeg bor, men jeg tror jeg skal holde meg inne i dag! 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Uff, ja - gjør det. Må ikke renne ut i havet for oss! 0 Siter
Nussi Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Uff, ja - gjør det. Må ikke renne ut i havet for oss! JA, huff, Helt tragisk!!!! 0 Siter
Aryane Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Uff, ja - gjør det. Må ikke renne ut i havet for oss! Det verste er at en 4-år gammel jente er kritisk skadd, jeg får helt vondt når det er barn det gjelder. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hadde tenkt meg en bytur i dag, men det er heeeelt uaktuelt ja, og er glad de har avlyst turdagen til småtrinnet på skolen i dag. Forferdelig for dem i Fana *tårer i øynene* 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det verste er at en 4-år gammel jente er kritisk skadd, jeg får helt vondt når det er barn det gjelder. Ja, jeg så det Vi får krysse fingrene og håpe at hun klarer seg. 0 Siter
Aryane Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Hadde tenkt meg en bytur i dag, men det er heeeelt uaktuelt ja, og er glad de har avlyst turdagen til småtrinnet på skolen i dag. Forferdelig for dem i Fana *tårer i øynene* Ja, det er kaos på veiene, så det er best å bare holde seg inne. Jeg holder minsten hjemme i dag, han sover faktisk enda. Vannet fosser ned bakken utenfor her og blomstene mine er jevnet med jorden, for ikke å snakke om klærene som henger på terrassen som jeg glemte å ta inn i går, d.v.s de henger jo ikke nå mer da, men ligger strødd..... 0 Siter
Aryane Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Ja, jeg så det Vi får krysse fingrene og håpe at hun klarer seg. Ja det får vi håpe, et liv er allerde tapt og det er ett for mye.... 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Ja det får vi håpe, et liv er allerde tapt og det er ett for mye.... Så sant Fikk du i det minste kost deg med Sjokoladefabrikken i går, da? 0 Siter
Aryane Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Så sant Fikk du i det minste kost deg med Sjokoladefabrikken i går, da? Ja det gjorde jeg, koselig film, men har sett Johnny Depp mer sexy før, han var så ugjennkjennelig i denne filmen. 12-årimgen min likte filmen veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.