Gå til innhold

Flom i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, ja - gjør det. Må ikke renne ut i havet for oss!

JA, huff, Helt tragisk!!!!

Skrevet

Uff, ja - gjør det. Må ikke renne ut i havet for oss!

Det verste er at en 4-år gammel jente er kritisk skadd, jeg får helt vondt når det er barn det gjelder.

kakki1365380609
Skrevet

Hadde tenkt meg en bytur i dag, men det er heeeelt uaktuelt ja, og er glad de har avlyst turdagen til småtrinnet på skolen i dag.

Forferdelig for dem i Fana *tårer i øynene*

Skrevet

Det verste er at en 4-år gammel jente er kritisk skadd, jeg får helt vondt når det er barn det gjelder.

Ja, jeg så det :(

Vi får krysse fingrene og håpe at hun klarer seg.

Skrevet

Hadde tenkt meg en bytur i dag, men det er heeeelt uaktuelt ja, og er glad de har avlyst turdagen til småtrinnet på skolen i dag.

Forferdelig for dem i Fana *tårer i øynene*

Ja, det er kaos på veiene, så det er best å bare holde seg inne.

Jeg holder minsten hjemme i dag, han sover faktisk enda.

Vannet fosser ned bakken utenfor her og blomstene mine er jevnet med jorden, for ikke å snakke om klærene som henger på terrassen som jeg glemte å ta inn i går, d.v.s de henger jo ikke nå mer da, men ligger strødd.....

Skrevet

Ja, jeg så det :(

Vi får krysse fingrene og håpe at hun klarer seg.

Ja det får vi håpe, et liv er allerde tapt og det er ett for mye....

Skrevet

Ja det får vi håpe, et liv er allerde tapt og det er ett for mye....

Så sant :(

Fikk du i det minste kost deg med Sjokoladefabrikken i går, da?

Skrevet

Så sant :(

Fikk du i det minste kost deg med Sjokoladefabrikken i går, da?

Ja det gjorde jeg, koselig film, men har sett Johnny Depp mer sexy før, han var så ugjennkjennelig i denne filmen. 12-årimgen min likte filmen veldig godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...