riche Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hei, jeg får munnsår engang i mnd, ca når jeg er på slutten av mensperioden. Noen som vet hva dette kommer av? Og hva kan jeg gjøre for å slippe denne dritten? klem 0 Siter
Hønemoren Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Viruset ligger der latent. Blusser gjerne opp ved soling, forkjølelse, stress og ved mensen har jeg blitt fortalt. Få resept av legen din på Vectavir eller Zovirax, to gode salver. Smør på med en gang det begynner å stikke/brenne da slipper du utbruddet. Lykke til. 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det finnes salver, men de er på resept. Bor du nærme svenskegrensa kan du kjøpe dem reseptfrie der. 0 Siter
mAd Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg kjøpte en liten tube (kosta 99.-, men er kjempedrøy, jeg har vel hatt den i over ett år) med noe som het Herstat på helsekosten. Smører på med en gang jeg kjenner at noe er på gang, og sørger for å alltid ha på et godt lag frem til såret forsvinner igjen, funker kjempebra. Søstera mi sverger til Brulidin (er det det det heter?) Du får det på resept mot f.eks. brannkopper. Jeg har i skapet, og har brukt det på natterstid de siste gangene jeg har hatt munnsår, og jeg har aldri fått ordentlig utbrudd, men om det er Brulidinen eller Herstaten vet jeg jo ikke. Munnsår er no herk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.