Gå til innhold

Lys "bart" på jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stygt og ekkelt? Vi som er lyse har jo også gjerne litt dun på overleppa. Bør det fjernes, eller er det greit at det er der? (Har jo gjerne litt dun i resten av ansiktet også, men alt kan vel ikke fjernes..) Hva synes andre gutter og jenter?

Skrevet

Alle mennesker har dun på kroppen, så også på overlappa. Jeg skjønner ikke hva som skulle være problemet med det....??

Jeg forstår at kvinner med mye SVART hår på overleppa vil fjerne det, men dun...???

Nei duna vår skal være der mener jeg!!

Skrevet

Det spørs vel på mengden? Jeg har sikkert noe dun på overleppa jeg og, uten at jeg har tenkt over det. Litt hår i ansiktet har jo alle.

Skrevet

Begynner man å fjerne det vil det vokse ut nytt men dog harde kanskje mørkere hår. Ambefaler å la det være der hvis det ikke er skjenerende mye.

Skrevet

*Lar fingrene gli forsiktig over overleppa* Jo, litt dun er det der, men det er helt lyst. Og jeg har slett ikke tenkt å beynne å tukle med det.

Skrevet

litt dun er da greit. begynner en å fjerne de f.eks med høvel så blir det bare verre og verre.

det beste er å la det være, om det ikke sjenerer en da...

Skrevet

Jeg har helt lyse hår på overleppa, men synes noen av dem blir litt lange, derfor vokser jeg dem jevnlig. De har ikke blitt hverken mørkere eller stivere etter at jeg begynte med det.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg har helt lyse hår på overleppa, men synes noen av dem blir litt lange, derfor vokser jeg dem jevnlig. De har ikke blitt hverken mørkere eller stivere etter at jeg begynte med det.

*puh, puster lettet ut*

Det var godt å høre for en som har vokset overleppa for aller første gang... Ble litt redd da jeg leste alle de andre svarene her ;O)

Skrevet

Som Nickgirl skriver har alle hår - også på overleppa. Faktum er at vi alle uansett alder og kjønn har hår overalt på kroppen unntatt i håndflatene og under beina.

Mengden og fargen varierer derimot voldsomt.

Dernest: Hår blir verken mørkere el. striere av å bli fjernet. Det er gammel overtro som skyldes at stubbene som står igjen etter barbering virker hardere fordi hårstrået er kuttet rett over.

Tenk så flott for alle som mister håret om det hjalp å barbere seg for å opprettholde hårveksten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...