Gå til innhold

Utro, men ingen anger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja der har du meg. Jeg har gjort det mange vil si er utilgivelig har vært utro!!! Men jeg har ingen anger. Jeg har hoppa til køys med mannen til en god venninne og vi hadde det topp og ingen anger. Faktum er at vi har planer om å gjenta det. Vi er begge fornøyd med forholdene våre på hver vår kant, men søker litt spenning i hverdagen.

Har lest flere innlegg opp gjennom om samme tema, og alle angrer og sier det er utilgivelig og de føler seg slemme, ekle osv osv. Men må det virkelig være sånn? Kan man ikke bare nyte litt deilig uforpliktende sex!!!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Aryane

4

• morsan

2

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser fram til å høre om situasjonen din om et halvt års tid, om ikke før.

Gjest mummikusine
Skrevet

Du synes det er helt ok å bedra mannen din og venninna di? Javel. Du synes sikkert det er ok om mannen din gjør det samme mot deg og da eller?

Gjest elskerinnen
Skrevet

Da kan jeg altså endelig fortelle deg at jeg har et forhold til mannen din?!

*godt å få det ut*

Skrevet

Men hva sier du hvis du får vite at:

- hans kone (altså din venninne) samtidig var i seng med din mann?

- eller at han du var til sengs med også ligger med andre venninner av kona?

- eller at han du ligger med har vært og hatt seg på "strøket" uten å bruke kondom?

- eller at din mann har vært på strøket uten kondom?

osv osv

Det er jo bare deilig uforpliktende sex, ikke sant? *S*

Skrevet

Håper mannen din oppdager det.

hvorfor så negativ???? Det er jo bare sex, ikke følelser!!!!

Skrevet

Men hva har dere angret mest på. Det dere har gjort, eller det dere ikke har gjort???

Skrevet

Jeg hadde blitt jæ*§%&lig sur hvis jeg fant ut at venninnen min hoppet til køys med kjæresten min. Ikke vær så naiv og tro de ikke vil oppdage det.

Du skriver at dere begge er fornøyd med forholdene deres, hvis det er rett hvorfor har dere da behov for å ha sex med andre? Og hvordan ville du følt hvis du oppdaget at venninnen din hadde et forhold til mannen din?

Tenk deg om, her kommer noen garantert til å bli såret.

Skrevet

Men hva har dere angret mest på. Det dere har gjort, eller det dere ikke har gjort???

Man kan angre på det ma har gjort og det man ikke har gjort - sånn er livet.

Skrevet

Fortell det til venninnen din og mannen din da.

I grunnen så tror jeg du bare har diktet opp dette for å få sinnene i kok her inne på en regnfull dag!

Skrevet

hva hadde du følt hvis mannen din hadde knulla en annen? D

et er umulig å ikke blande inn følelser i noe sånt når dere er opptatt, selv om ikke dere som har sex har følelser for hverandre. hva tror du venninna di vil føle? hun vil hate dere...

du kan umulig være glad i mannen din eller venninna di?

Skrevet

I grunnen så tror jeg du bare har diktet opp dette for å få sinnene i kok her inne på en regnfull dag!

Det tror jeg også! :-)

Skrevet

det må være jævlig god sex siden du sier det! uansett er det ikke verdt det.. ikke sånn som jeg er glad i og knytta til mannen og venninna mi. ville aldri risikert å miste dem pga. sex.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Han mannen er en skikkelig kjøter. Så du gjør antakelig venninna di en tjeneste.

Synd hun kommer til å dumpe deg når det kommer ut.

Thats life...lalalalaaaa *synger*

Skrevet

Vel, og hva hvis det er sant!! Engasjert er dere samme hva! Men ikke vær så naiv å tro at man må finne opp sånne historier. De skjer i ditt nabolag og i din venne krets eller blandt dine koleger

Skrevet

Jaha. Du håper på en laaang tråd, skjønner jeg.

Trollet kanskje?

Gjest mummikusine
Skrevet

det må være jævlig god sex siden du sier det! uansett er det ikke verdt det.. ikke sånn som jeg er glad i og knytta til mannen og venninna mi. ville aldri risikert å miste dem pga. sex.

Synes ikke du også det er litt dumt å bli sammen med noen som man ikke har bra sex med, slik at man må ut på bygda for å få seg noe. Og så i tillegg pisse i egen hage ved å ha seg med mannen til venninna. Dama må jo være stokk dum!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...