Gå til innhold

Utro, men ingen anger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, og hva hvis det er sant!! Engasjert er dere samme hva! Men ikke vær så naiv å tro at man må finne opp sånne historier. De skjer i ditt nabolag og i din venne krets eller blandt dine koleger

Så naiv er jeg ikke du. Jeg vet at det skjer overalt, men selv har jeg ingenting til overs for utroskap.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Aryane

4

• morsan

2

• tigertrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trollet kanskje?

Selvsagt er det det :) - derfor gidder jeg heller ikke svare seriøst.

Skrevet

Hvorfor du ikke føler forpliktelse og ansvar ovenfor din manns og venninnes følelser er vanskelig å svare på. Problemer med å knytte deg til folk muligens? :-)

Gjest dumme tøs
Skrevet

hvorfor så negativ???? Det er jo bare sex, ikke følelser!!!!

I så fall kan du jo fortelle mannen din det. Så han slipper å se deg mer. Du er sikkert ikke noe særlig til å ha som kjæreste uansett, slik som du er.

Gjest Din venninde
Skrevet

Og hva så? det driter da vel jeg i, han er ingenting å samle på. Dessuten har han herpes(og utbrudd akkurat nå)!

Kos deg!

Skrevet

hvorfor så negativ???? Det er jo bare sex, ikke følelser!!!!

Spør mannen din om det er ok at du er utro siden det bare er sex og ingen følelser. Eller er du feig?

Skrevet

Hun er kanskje en god venninne, MEN DET ER IKKE DU. Trur ingen av dine venninner vil vite om deg når de hører hvor dårlig menneske du er.Håper du får din straff!

Skrevet

Vel, og hva hvis det er sant!! Engasjert er dere samme hva! Men ikke vær så naiv å tro at man må finne opp sånne historier. De skjer i ditt nabolag og i din venne krets eller blandt dine koleger

Det skjer - men folk bruker ikke å skryte av det! :)

Skrevet

I mitt forrige forhold var jeg utro flere ganger. Uten anger. I etterkant har jeg nok innsett at grunnen var at forholdet egentlig ikke var som det skulle på mange måter.

Er nå i et forhold som har vart i 9 år, og har ikke vært utro. Helt uaktuelt ettersom for mye står på spill her.

Skrevet

Det skjer - men folk bruker ikke å skryte av det! :)

Uhm. Prøver du å fortelle oss noe, Flisa ?

Gjest antitroll
Skrevet

Det første som slår meg er at dette må være et tulleinnlegg... Som nevnt nedenfor her, "trollet".

Vel desverre kan det finnes mennesker som deg, "troll" er du uansett om dette er et tulleinnlegg eller ikke.

Liker ikke å hygge meg av andres nedturer, men din kommende sjebne koser jeg meg over. For tro meg den kommer!!! Og blir lite hyggelig, om du en vakker dag skulle være så heldig å bli kurert for din nåværende svekkede sinnstilstand.

Skrevet

Uhm. Prøver du å fortelle oss noe, Flisa ?

Ja, at dette er et troll som ikke får den responsen h*n vil :-)

Gjest ...for jeg har et forhold til mannen din
Skrevet

Hei, gamle venninne. Da er vi skuls!

Gjest antitroll
Skrevet

Ja, at dette er et troll som ikke får den responsen h*n vil :-)

Synes dere skal være litt snille. Vekommende har jo åpenbart store problemer, enten dette er tull eller ikke... Stakkars menneske....

Skrevet

Synes dere skal være litt snille. Vekommende har jo åpenbart store problemer, enten dette er tull eller ikke... Stakkars menneske....

sant nok! :-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Selvsagt er det det :) - derfor gidder jeg heller ikke svare seriøst.

Tja, det er ingen garanti for at det er Trollet. Det jeg kan garantere er at det faktisk finnes "slike" i verden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...