Gå til innhold

meget bekymret og gravid

Anbefalte innlegg

Da jeg var mellom 5 og 8 dager gravid var jeg i en bilulykke. I den forbindelse fikk jeg paralginforte. Jeg tok ca. 6 tabletter om dagen i en uke. Deretter tok jeg to alpoxen om dagen i en uke. Jeg visste ikke at jeg var gravid. Har dette medført noen fare for skader på fosteret? Håper du kan gi meg et svar. Jeg er så nervøs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19837-meget-bekymret-og-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk også røntgen i denne forbindelse. Legene har regnet ut at strålingen tilsvarer to dgr. ute i naturen. De sier at det ikke er noen fare. Er du enig? Har det noe å si om egget ennå ikke hadde festet seg.(Jeg var mellom 5 - 8 dager gravid) Alle sier jo at man ikke skal ta røntgen når man er gravid med tanke på skader på barnet. Ikke en gang hos tannlegen. Jeg fikk ca. 10 røntgenbilder og de sier allikevel at det ikke er noen fare. Kan jeg være trygg. Hvilke skader kan høye røntgenstråler påføre barnet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...