Gå til innhold

Her er beviset!

Gjest Rødhette i blåfjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et innlegg her i går mente jeg at frp-velgere er dette landets "enkle sjeler".

Endel frp-sympatisører mente tvert imot: det er de som er landets glødehoder. Det er de som har fortått dette med politikk.

Vel....

Her er i hvert fall det som landets iq-test viste:

http://www.nrk.no/programmer/tv/test_nasjonen/3098803.html

Det er nok ingen tvil; det er ikke hos dere det går fortest rundt!

Skrevet

Som sagt før, en "IQ" test er helt verdiløs for å måle intelligens i en fornuftig definisjon. Men jeg skal ikke utelukke at du likevel har rett :-)

"..........................................."

Skrevet

Som sagt før: Stem Venstre .)

Vi var vel egentlig aldri i tvil om dette resultatet, vel?

Gjest he, he, he, he
Skrevet

Denne tabellen viser også at de som stemmer H, V, KrF og RV har litt høyere intelligens enn de som stemmer bl. annet Ap, Sp og SV.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Fint at du tok på deg skylden for dette utsagnet.

Jeg synes nemlig jeg var litt på kanten;)

Skrevet

Denne tabellen viser også at de som stemmer H, V, KrF og RV har litt høyere intelligens enn de som stemmer bl. annet Ap, Sp og SV.

De fleste ligger og vaker rundt 100. Det er frp som skiller seg ut.

Jeg har ikke sagt noe stygt om de andre partiene.

Jeg synes de er anstendige, og har stort sett ok politikere også. Det er frp som er det skumle, det mørke, det usosiale partiet som river med seg "våre enkle sjeler".

Skrevet

Som sagt før, en "IQ" test er helt verdiløs for å måle intelligens i en fornuftig definisjon. Men jeg skal ikke utelukke at du likevel har rett :-)

"..........................................."

Nei, du skal ikke se bort fra det!

Selv om du i prinsippet har rett i det du sier.

Skrevet

Som sagt før: Stem Venstre .)

Ok, det er sånn at når en stemmer venstre så blir en smart, ikke omvendt? Det forklarer en hel del.

Skrevet

Fint at du tok på deg skylden for dette utsagnet.

Jeg synes nemlig jeg var litt på kanten;)

Man lar seg rive med, vet du.

Og så er det fascinerende at enkelte har en så fullstendig anderledes oppfattelse av virkeligheten enn en selv!

Skrevet

Det er litt bekymringsfullt at de som mener å ha best omsorg for arbeiderklassen og de svakere stilte samtidig viser slik forakt for de samme menneskene.

Falskt? Dobbeltmoral?

Skrevet

Det er litt bekymringsfullt at de som mener å ha best omsorg for arbeiderklassen og de svakere stilte samtidig viser slik forakt for de samme menneskene.

Falskt? Dobbeltmoral?

Ikke forakt,- men bekymring!

Jeg er bekymret over at så mange stemmer frp. Men forklaringen må vel være at de andre partienes budskaper blir for kompliserte.

Skrevet

Ok, det er sånn at når en stemmer venstre så blir en smart, ikke omvendt? Det forklarer en hel del.

Nei - omvendt :) -derfor kan vi ikke heller bli større enn 6% - - *s*

Skrevet

Vi var vel egentlig aldri i tvil om dette resultatet, vel?

selvsagt :)

Skrevet

Snittet skal ligge på 100. Kun Venstre og RV ligger over 100, altså må disse være mange nok til å veie opp for de som ligger under 100, også hjemmesitterne. Jeg tror vi har noen metodeproblemer her.

Skrevet

Falskt? Dobbeltmoral?

Man er ikke "dum" selv om man tilhører arbeiderklassen!

Skrevet

En liten digresjon.

IQ'en i vestlige land ligger langt høyere enn f.eks. i afrikanske land. Tolker du det som at afrikanere er dummere enn f.eks. europeere?

Eller tror du at kultur, utdanning og interesser også gir utslag på IQ tester?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...