Gå til innhold

Kopiering av attester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen i Oslo som kopierer attester og stempler dem "rett kopi?" Trenger å kopiere opp en knallbra attest jeg fikk i posten i dag. Kan komme godt med i jobbsøkinga. Bør nesten få scanna den inn og, til elektroniske søknader :)

Skrevet

Du har jo forskjellige kopisentre som er godkjente for slikt. Tidligere kunne et hvilket som helst offentlig kontor gjøre det, men det er vel strammet inn på det nå.

".........................................."

Skrevet

Jeg gikk til et kopisenter i storgata en gang. Der skulle de ha fem kroner for hver kopi, men hvis jeg gadd å stemple kopiene selv. kostet det bare 30 øre per kopi.

Det gjorde jeg selvfølgelig...

Skrevet

Jeg gikk til et kopisenter i storgata en gang. Der skulle de ha fem kroner for hver kopi, men hvis jeg gadd å stemple kopiene selv. kostet det bare 30 øre per kopi.

Det gjorde jeg selvfølgelig...

ah. tror nok jeg skal gidde å stemple dem selv, om de bare gir meg stemplet. tilbød de deg denne dealen selv, eller spurte du etter den? husker du hvor i storgata det var?

Skrevet

Jeg tok en del kopier av min datters vitnemål der jeg jobber, og stemplet dem selv med kopi.

Skrevet

Jeg tok en del kopier av min datters vitnemål der jeg jobber, og stemplet dem selv med kopi.

lurt. hadde gjort det samme om jeg hadde en jobb, men nå skal disse attestene ut til folk som kanskje kan gi meg den jobben ;)

Skrevet

Det får du ordnet gratis på Aetat. Ellers ligger det et kontor nede ved kongensgate et sted, som har rettkopi stempel. Er det ikke blitt slik at du bare viser attester og vitnemål ved intervju?

Skrevet

Attester trenger ikke "rett kopi" stempler - kun vitnemål og legitimasjon :)

Skrevet

Det får du ordnet gratis på Aetat. Ellers ligger det et kontor nede ved kongensgate et sted, som har rettkopi stempel. Er det ikke blitt slik at du bare viser attester og vitnemål ved intervju?

godt mulig, men jeg tenkte jeg kunne legge ved denne ene attesten til jobbsøknaden. den er er VELDIG bra, og kan få meg inn på et marked jeg sliter med å komme meg inn på.

Skrevet

godt mulig, men jeg tenkte jeg kunne legge ved denne ene attesten til jobbsøknaden. den er er VELDIG bra, og kan få meg inn på et marked jeg sliter med å komme meg inn på.

Høres smart ut! Men jeg tror fortsatt de fleste vil godta en vanlig kopi, dersom du kan vise orginalen på intervju. Lykke til :-)

Skrevet

Høres smart ut! Men jeg tror fortsatt de fleste vil godta en vanlig kopi, dersom du kan vise orginalen på intervju. Lykke til :-)

Da så. Satser på å okkupere kopimaskinen til modern på søndag med andre ord :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...