Dorthe Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 La oss håpe at det norske helsevesenet nå er klar for en fornyelse. At de slutter å være så gammeldagse og begynner å bruke anerkjente metoder fra andre land http://www.ba.no/nyheter/helsemagasinet/article1686892.ece 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det er jo en anerkjent metode. Men likevel.. var det meg, måtte de tatt på meg tvangstrøye eller sedert meg kraftig. *grøsser* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Problemet med slike gode, gamle behandlingsmetoder er at de ikke er legemiddelbransjestyrt på samme måte som medisiner. Dermed blir det ikke forsket på, ikke presentert og ikke tatt i bruk. Jeg har LITEN sans for legemiddelbransjen... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 *grøss* Jeg så en dokumentar om sånn larvebehandling på National Geographic, det ser så ufattelig guffent ut, men er uovertruffent effektivt i sårbehandling. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Det er jo en anerkjent metode. Men likevel.. var det meg, måtte de tatt på meg tvangstrøye eller sedert meg kraftig. *grøsser* Hvis du hadde ligget i årevis pga sår, hadde du antagelig gjort det framfor å amputere ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Problemet med slike gode, gamle behandlingsmetoder er at de ikke er legemiddelbransjestyrt på samme måte som medisiner. Dermed blir det ikke forsket på, ikke presentert og ikke tatt i bruk. Jeg har LITEN sans for legemiddelbransjen... Men det hjelper jo ikke med antibiotikakurer på mange. Det gror ikke uansett 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 *GRØSS* Men et bedre alternativ enn å amputere beinet da. 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvis du hadde ligget i årevis pga sår, hadde du antagelig gjort det framfor å amputere ;o) Jeg hadde måttet vært uten bevissthet og ingen måtte ha sagt til meg hva som hadde reddet beinet heller - for ellers hadde jeg vært syk på sinnet resten av livet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Eh - ekkelt, men effektivt ...? Skjønner ikke hvorfor de ikke vil gjøre det her med folk som sliter. Her prøver de bare antibiotikakurer og tilslutt amputerer de. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 *grøss* Jeg så en dokumentar om sånn larvebehandling på National Geographic, det ser så ufattelig guffent ut, men er uovertruffent effektivt i sårbehandling. Jepp 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Jeg hadde måttet vært uten bevissthet og ingen måtte ha sagt til meg hva som hadde reddet beinet heller - for ellers hadde jeg vært syk på sinnet resten av livet. Hihi, jeg tror du hadde forandret mening hvis du hadde vært sengeliggende pga sår i årevis. Man blir syk på sinnet av det også ) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hihi, jeg tror du hadde forandret mening hvis du hadde vært sengeliggende pga sår i årevis. Man blir syk på sinnet av det også ) Hehe - sikkert! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hihi, jeg tror du hadde forandret mening hvis du hadde vært sengeliggende pga sår i årevis. Man blir syk på sinnet av det også ) Hehe - sikkert! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Men det hjelper jo ikke med antibiotikakurer på mange. Det gror ikke uansett Vet det. Derfor synes jeg det er flott at man ser litt tilbake i historien og tar med seg det som faktisk fungerte på den tiden. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hvis du hadde ligget i årevis pga sår, hadde du antagelig gjort det framfor å amputere ;o) Antageligvis hadde jeg vel prøvd alt mulig da, ja ) 0 Siter
fresja Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Skulle gjerne prøvet spyfluelarver eller igler for den saks skyld, hadde jeg sluppet å se dem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.