Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år, som i flere år har brukt Diane p-piller. Saken er at jeg i de siste 2 årene har vært plaget av sterk hodepine. Jeg har vært til legen,men de finner ikke ut noe. Mamma har lenge rådet meg til å slutte med p-pillene,for hun tror hodepinen kommer av dette. Hun var selv veldig plaget med det da hun brukte p- piller,men det gikk over da hun sluttet på pillene. Hodepinen er så sterk,at den går utover skole, jobb og sosialt samvær. Nå er jeg lei, og har derfor sluttet på p- pillene i håp om at dette skal bli bedre. Tror du hodepinen kan ha noe med p- pillene og gjøre?? Har ikke merket noen forskjell enda, og det er ca 2-3 uker siden jeg sluttet med de. Grunnen til at jeg begynnte på Diane,var at jeg er plaget med uren hud.

Jeg er i et fast forhold,og er nå nødt til å finne annen prevansjon. Hva vil du anbefale? Det finns ikke noen annen prevensjon med lignende stoffer som finnes i Diane som kan være aktuell for meg? Jeg har ikke barn,så da er vel spiral utelukket?

på forhånd, tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198388-r%C3%A5d-om-prevansjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...