Maria 21 år Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Jeg er ei jente på 21 år, som i flere år har brukt Diane p-piller. Saken er at jeg i de siste 2 årene har vært plaget av sterk hodepine. Jeg har vært til legen,men de finner ikke ut noe. Mamma har lenge rådet meg til å slutte med p-pillene,for hun tror hodepinen kommer av dette. Hun var selv veldig plaget med det da hun brukte p- piller,men det gikk over da hun sluttet på pillene. Hodepinen er så sterk,at den går utover skole, jobb og sosialt samvær. Nå er jeg lei, og har derfor sluttet på p- pillene i håp om at dette skal bli bedre. Tror du hodepinen kan ha noe med p- pillene og gjøre?? Har ikke merket noen forskjell enda, og det er ca 2-3 uker siden jeg sluttet med de. Grunnen til at jeg begynnte på Diane,var at jeg er plaget med uren hud. Jeg er i et fast forhold,og er nå nødt til å finne annen prevansjon. Hva vil du anbefale? Det finns ikke noen annen prevensjon med lignende stoffer som finnes i Diane som kan være aktuell for meg? Jeg har ikke barn,så da er vel spiral utelukket? på forhånd, tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198388-r%C3%A5d-om-prevansjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.