Gå til innhold

Bin Laden er visst syk - leger uten grenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja... Er du utdannet helsepersonell og er tilstede er du vel nødt til å hjelpe?

Men jeg må tilstå at det er enkelte mennsker jeg hadde hatt svært stor lyst til bare å la ligge....

Skrevet

Tja... Er du utdannet helsepersonell og er tilstede er du vel nødt til å hjelpe?

Men jeg må tilstå at det er enkelte mennsker jeg hadde hatt svært stor lyst til bare å la ligge....

Da må han jo først si hvor han er - så må noen SLEPE med seg utstyr og folk......og det kan ta tid.

Skrevet

At han er syk er vel ingen nyhet, det vet vi jo alle:-)

hehe

Skrevet

Saltpetersyre-dialyse burde vel kurere han for godt...?

Skrevet

Saltpetersyre-dialyse burde vel kurere han for godt...?

"Oooops! Jeg må visst ha tatt feil flaske!" ;o)

Skrevet

Det er jo bare å iføre seg litt forkledning, få tak i noen falske id-papirer og komme seg til Norge.

Her slipper han med en 10-15 år i komfortabel celle og får all den medisinske hjelp han kan ønske seg.

Så kan han skrive sine memoarer og bli steinrik når han slipper ut, og bli klemt og intervjuet av Petter Nome på NRK.

Det verste er at dette kan bli en realitet.

Skrevet

Det er jo bare å iføre seg litt forkledning, få tak i noen falske id-papirer og komme seg til Norge.

Her slipper han med en 10-15 år i komfortabel celle og får all den medisinske hjelp han kan ønske seg.

Så kan han skrive sine memoarer og bli steinrik når han slipper ut, og bli klemt og intervjuet av Petter Nome på NRK.

Det verste er at dette kan bli en realitet.

En nær venn av meg er OVERBEVIST om at han allerede er her - at han bor i Oslo - hehe

Skrevet

En nær venn av meg er OVERBEVIST om at han allerede er her - at han bor i Oslo - hehe

Ja, Naive Norge er jo åpenbart et ideelt sted. Med SV'ere i regjering er det bare å troppe opp på asylmottaket og påberope seg at han er forfulgt og at han risikerer dødsstraff. Og det har han jo defintivt rett i.

Skrevet

Det står da ingenting om organisasjonen 'Leger uten grenser' her?

Og skulle de mot formodning komme over Bin Laden, er vel den hippokratiske ed forpliktende for medlemmene av en høyst respektert helseorganisasjon.

Skrevet

Det står da ingenting om organisasjonen 'Leger uten grenser' her?

Og skulle de mot formodning komme over Bin Laden, er vel den hippokratiske ed forpliktende for medlemmene av en høyst respektert helseorganisasjon.

Det var humor -igjen, favn. :)

jeg mener at det må være leger aldeles uten grenser som ville hjulpet den karen...

Skrevet

Det var humor -igjen, favn. :)

jeg mener at det må være leger aldeles uten grenser som ville hjulpet den karen...

For å pirke... leger skal faktisk ikke ha grenser for hvem de skal hjelpe.

Men Bin Ladens helse blir neppe noe vestlige leger trenger å ta stilling til.

Skrevet

For å pirke... leger skal faktisk ikke ha grenser for hvem de skal hjelpe.

Men Bin Ladens helse blir neppe noe vestlige leger trenger å ta stilling til.

Du er så saaaaaaklig! :--)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...