Gå til innhold

Sjokoladesugen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å få mensen i dag og er sååååå sjokoladesugen!!! Har ikke sjokolade i huset, men det er ikke mer enn et par minutter bort til butikken... Hold meg fast!!!

Skrevet

Jeg åt akkurat et wienerbrød med makronfyll, eggekrem og melis------

Skrevet

Jeg åt akkurat et wienerbrød med makronfyll, eggekrem og melis------

Nei - ikke wienerbrød! Sjokolade! Sjokolademus - banansjokolade - hobby - stratos (er den nye med nøtter god tro?) - troika.... Hva som helst bare det er sjokolade!!!!

Gjest følg dine lyster
Skrevet

Kan du ikke bare gå til butikken og fylle opp kurva da?

Hvorfor nekte seg sjokolade når man føler for det.

Har liggende to store plater her med firkløver og stratos med nøtter pluss en pakke Toffefee, men akkurat nå er jeg ikke sugen på noe, så de får ligge i fred.

Skrevet

Kan du ikke bare gå til butikken og fylle opp kurva da?

Hvorfor nekte seg sjokolade når man føler for det.

Har liggende to store plater her med firkløver og stratos med nøtter pluss en pakke Toffefee, men akkurat nå er jeg ikke sugen på noe, så de får ligge i fred.

Du har overbvist meg. *Finner jakka og går ut*

Snart tilbake! :o)

Gjest sjokolademus
Skrevet

Nå som jeg haded klart å la være å tenke på den onden en hel dag!! Skal prøve å vente til helga. Ikke sjokolade i uka. Men gud så vanskelig det er!!!

Skrevet

Du har overbvist meg. *Finner jakka og går ut*

Snart tilbake! :o)

70% sjokolade er sunt :)

Skrevet

Men den er ikke god. :o) *Stapper innpå en sjokobanan*

Skrevet

Nei - ikke wienerbrød! Sjokolade! Sjokolademus - banansjokolade - hobby - stratos (er den nye med nøtter god tro?) - troika.... Hva som helst bare det er sjokolade!!!!

Den nye stratos med nøtter er nydelig. Minner litt om cuba :)

Skrevet

har det komt stratos med nøtter?? minner om cuba? jeg elsker stratos, og elsker cuba..kan den være noe for meg???:) håper nesten ikke det, trenger ikke flere slike usunne fristelser som gjør d enda vanskeligere å holde seg unna sjokolade...:/

Skrevet

70% KAKAO i sjokoladen er sunt...ikke 70% sjokolade:-)

Skrevet

Æsj. Like godt jeg ikke kjøpte den da, Cuba er den verste sjokoladen som finnes.

Skrevet

Ovomaltine

Skrevet

har det komt stratos med nøtter?? minner om cuba? jeg elsker stratos, og elsker cuba..kan den være noe for meg???:) håper nesten ikke det, trenger ikke flere slike usunne fristelser som gjør d enda vanskeligere å holde seg unna sjokolade...:/

Jepp.. Det er kommet en stratos med nøtter (rødt papir) og smaken minner om cuba, men har litt større nøttebiter. Jeg elsker både stratos og cuba, så den er helt perfekt for meg :)

Skrevet

Den er ikke nyy! Hehe jeg blir nesten sint på reklamen som reklamerer for "den nye stratos med nøtter". Stratos med nøtter var sjokoladen over alle sjokolader da de solgte den for mange år siden, og jeg har SØRGA alle de årene den har vært borte, og så kommer de plutselig drassende med den igjen og sier den er NY? Dæsken.. Men jeg er glad (eller er jeg egentlig det? *kremt*) den er tilbake, sjokolade er dønn alvorlige greier ;)

kakki1365380609
Skrevet

Hulk :o( leste her om ny stratos og ringte med en gang min mann som skulle på butikken....men han var ferdig og på vei hjem!!!! *snopesyk jeg også*

Skrevet

Hva er problemet? Kan du ikke bare gå i butikken og kjøpe noen plater? Sjokolade er ikke satans verk, akkurat...

:)

Skrevet

Den er ikke nyy! Hehe jeg blir nesten sint på reklamen som reklamerer for "den nye stratos med nøtter". Stratos med nøtter var sjokoladen over alle sjokolader da de solgte den for mange år siden, og jeg har SØRGA alle de årene den har vært borte, og så kommer de plutselig drassende med den igjen og sier den er NY? Dæsken.. Men jeg er glad (eller er jeg egentlig det? *kremt*) den er tilbake, sjokolade er dønn alvorlige greier ;)

Det fantes en periode en blå stratos med nøtter, men den var ikke god for den var for søt. Nå ser jeg det har kommet en rød, men jeg har ikke rukket å smake den ennå.

Skrevet

Hva er problemet? Kan du ikke bare gå i butikken og kjøpe noen plater? Sjokolade er ikke satans verk, akkurat...

:)

Kjøpte en pose småsjokolader i løs vekt, kjøpte ikke mange og sannelig klarte jeg å spise bare halvparten.... Men jeg skal nok få truet ned resten også iløpet av kvelden! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...