Gå til innhold

Sjokoladesugen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en pose småsjokolader i løs vekt, kjøpte ikke mange og sannelig klarte jeg å spise bare halvparten.... Men jeg skal nok få truet ned resten også iløpet av kvelden! :o)

Det er bra, sjokolade er skikkelig fett, assa :)

Gjest sjokolademus
Skrevet

Det er bra, sjokolade er skikkelig fett, assa :)

Fett ja, ordrett! ;)

Skrevet

har det komt stratos med nøtter?? minner om cuba? jeg elsker stratos, og elsker cuba..kan den være noe for meg???:) håper nesten ikke det, trenger ikke flere slike usunne fristelser som gjør d enda vanskeligere å holde seg unna sjokolade...:/

Den er kjeeeeempegod!

:)

Skrevet

Jeg er SÅ glad for at jeg ikke liker sjokolade:-)

Hø?!?

Hvilken planet kommer du fra `a?

;)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

SLUTT, DA!!!!!!!!!! Slutt å ramse opp alle disse godsakene, alle sammen!! Her sitter jeg og kommer meg ingen vei fordi Små'n sover og mannen er i Spania.. *HULKE*

*Pines av godtesjuke*

Skrevet

Å nå fikk jeg lyst på Troika...

*sukk*

Har heller ikke sjokolade i huset. :(

Skal jeg stikke opp på Shell'en, tro?

hm...

Skrevet

Det fantes en periode en blå stratos med nøtter, men den var ikke god for den var for søt. Nå ser jeg det har kommet en rød, men jeg har ikke rukket å smake den ennå.

Det er samme sjokkisen. Jeg kjenner iallefall ingen forskjell. Stratos er godt, stratos med nøtter er ...syndig! ;)

Skrevet

70% KAKAO i sjokoladen er sunt...ikke 70% sjokolade:-)

agidamega :-)

Skrevet

Men den er ikke god. :o) *Stapper innpå en sjokobanan*

Jo den er bælgod med masse nøtter og rødvin til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...