Gå til innhold

Pudder

Gjest tenger noe nytt

Anbefalte innlegg

Gjest tenger noe nytt
Skrevet

Jeg får ofte litt fet hud ut over dagen, særlig i t-sonen, er det noen som kan anbefale en god pudder til å matte huden med?

Takker for svar:-)

Skrevet

Lumene har et godt pudder, et sånt som er litt tørrt men litt fukt i..jeg har brukt det en stund. Har fet T sone.. Gå til et parfymeri å spørr=)

Skrevet

Lumene har et godt pudder, et sånt som er litt tørrt men litt fukt i..jeg har brukt det en stund. Har fet T sone.. Gå til et parfymeri å spørr=)

Serien Purnes fra Shiseido har et kjempebra pudder for den hudtypen du beskriver. Jeg bruker det selv og har aldri hatt noe bedre. Du burde også kjøpe "serviettene" i samme serie. Når du merker at du blir blank trykker du bare serviettene mot huden og den trekker til seg fettet. Du blir matt og fin i fjeset uten å måtte legge på enda et nytt lag med pudder.

Anbefales!!!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Det eneste pressede pudderet jeg liker er uheldigvis noe av det dyreste man får tak i.

Guerlain meteorites - presset variant. I motsetning til de fleste puddere jeg har prøvd, så ser dette naturlig ut, selv i dagslys. Samtidig demper det rødhet :)

Skrevet

Serien Purnes fra Shiseido har et kjempebra pudder for den hudtypen du beskriver. Jeg bruker det selv og har aldri hatt noe bedre. Du burde også kjøpe "serviettene" i samme serie. Når du merker at du blir blank trykker du bare serviettene mot huden og den trekker til seg fettet. Du blir matt og fin i fjeset uten å måtte legge på enda et nytt lag med pudder.

Anbefales!!!!!

Det høres ut til å være noe for meg! Hvilke parfymerier fører disse?

Føler meg alltid ekstremt mindreverdig når jeg nærmer meg et parfymeri, men kanskje jeg må la det stå til... Oversminkede, parfymestinkende damer i 50-åra med tidenes mest nedlatende mine er ikke akkurat hyggelig å komme ut for... (Forutinntatt - jeg?)

Skrevet

Har alltid en Max Factor presset pudder i veska, farge "Translucent", ganske nøytral mener jeg.

Koster vel en hundrelapp.

Tror jeg har brukt samme sorten i 16, 17 år ;)

Skrevet

Det høres ut til å være noe for meg! Hvilke parfymerier fører disse?

Føler meg alltid ekstremt mindreverdig når jeg nærmer meg et parfymeri, men kanskje jeg må la det stå til... Oversminkede, parfymestinkende damer i 50-åra med tidenes mest nedlatende mine er ikke akkurat hyggelig å komme ut for... (Forutinntatt - jeg?)

*flire*

Akkurat derfor jeg så godt som alltid handler sånt på Vita, eller H&M osv - der man har "selvplukk" :)

Skrevet

*flire*

Akkurat derfor jeg så godt som alltid handler sånt på Vita, eller H&M osv - der man har "selvplukk" :)

handler du sånt? Til dama da? Du er mann?

Skrevet

handler du sånt? Til dama da? Du er mann?

Hvorfor i alle dager tror du jeg er en mann?

*fornærma*

Skrevet

Det er ingen ting som slår Kanebos kompaktpudder.

Det er helt magisk!!!

Skrevet

Det er ingen ting som slår Kanebos kompaktpudder.

Det er helt magisk!!!

Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Hvorfor i alle dager tror du jeg er en mann?

*fornærma*

Navnet... hørtes bare mannlig ut. Men jeg beklager, var ikke slemt ment.

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Oriflame sin Silk finish.. håper jeg får tak i den igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...