Gå til innhold

Når forsvinner kontantstøtten?

Anbefalte innlegg

Gjest nick......svisj.....
Skrevet

den er fredet til 2008, men senterpartiet er helt for kontantstøtten, så jeg har alt håp hos de!

Skrevet

Så fort som mulig håper jeg! Har tro og håp om at SV og AP fjerner dette forhistoriske kvinnefinendtlige systemet og satser på nok barnehageplasser til de som trenger det!

Herregud så godt å få kasta de religiøse fanatikerne som styrte landet i altfor lang tid...

Skrevet

Så fort som mulig håper jeg! Har tro og håp om at SV og AP fjerner dette forhistoriske kvinnefinendtlige systemet og satser på nok barnehageplasser til de som trenger det!

Herregud så godt å få kasta de religiøse fanatikerne som styrte landet i altfor lang tid...

Enig i at det var deilig å bli kvitt Bondevik og Høybråten, men det med kontantstøtten er en annen sak.

Mener du at alle barn skal puttes i barnehage?

Hadde jeg fått flere unger ville jeg ikke sendt dem i barnehage, jeg ville foretrukket valgfrihet.

Det bør kansje være åpent for å gi kontantstøtte til barn som ikke går i barnehage, under forutsetning av at ungen ikke hadde spessielt behov for å bli intregrert i norskt samfunn(=gå i barnehage), maby?

Skrevet

Enig i at det var deilig å bli kvitt Bondevik og Høybråten, men det med kontantstøtten er en annen sak.

Mener du at alle barn skal puttes i barnehage?

Hadde jeg fått flere unger ville jeg ikke sendt dem i barnehage, jeg ville foretrukket valgfrihet.

Det bør kansje være åpent for å gi kontantstøtte til barn som ikke går i barnehage, under forutsetning av at ungen ikke hadde spessielt behov for å bli intregrert i norskt samfunn(=gå i barnehage), maby?

Det var faktisk folk hjemme med barn før kontantstøtten ble innført også.

Gjest sådetså!
Skrevet

Det var faktisk folk hjemme med barn før kontantstøtten ble innført også.

Ja, men med kontantstøtten lever man bedre økonomisk. Og alle som synes at det er feil, er misunnelige.

Skrevet

Ja, men med kontantstøtten lever man bedre økonomisk. Og alle som synes at det er feil, er misunnelige.

Misunnelig? Haha, lettvinn konklusjon - og utrolig langt fra sannheten.

Skrevet

"Og alle som synes at det er feil, er misunnelige."

Gjelder det alle som mener noe om barnetrygd, sykelønn, støtte til arbeidsløse, blå resepter, pensjonssatser, statens naturskadefond, distriktsutbyggingsmidler, fødselspenger osv., også?

Skrevet

man lever ALLTID bedre når noen gir en mer penger .) Logikk det :)

Skrevet

Det er ikke så godt å si. Jens sa den skulle avvikles gradvis, men klarte ikke å svare på hvordan det skulle foregå. Skal man ta bydel for bydel, fylke for fylke, eller hva? Hmm.. nesten som han ikke hadde tenkt så mye på det... Og det er jo rart, sånn som de har kritisert og lovet.

Tror du bare må vente og se :-)

Skrevet

"Og alle som synes at det er feil, er misunnelige."

Gjelder det alle som mener noe om barnetrygd, sykelønn, støtte til arbeidsløse, blå resepter, pensjonssatser, statens naturskadefond, distriktsutbyggingsmidler, fødselspenger osv., også?

:-)

Godt sagt!

Skrevet

Har hørt at den er fredet til 2008, men stoler ikke helt på det. Håper inderlig den ikke forsvinner før jeg får begynt å få den igjen. For de kommer ikke til å ta den fra de som har fått den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...