Gå til innhold

ARGH! Hvorfor måtte det være i dag???

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

- At mannen min skulle være så snill og flink. Har hisset meg opp i flere dager over små bagateller. Har forsøkt å være voksen og ta det opp på en konstruktiv måte- uten å nå frem. I bilen på vei hjem satt jeg og hisset meg skikkelig opp. Og i det jeg gikk ut og så ham på trappen var det nesten så jeg eksploderte. Behersker meg (pga naboer) og buldrer inn i huset. Og HVA finner jeg? Et tilnærmet perfekt istandgjort hjem. Kjøkkenet var sleiket. Vaskerommet så godt som tømt for skittentøy. Det var støvsuget og rent tøy lagt på plass. AH! Noe SÅ deilig. MEN jeg fikk jo ikke blåst ut da. Så alt jeg hadde bygget opp måtte jeg bare få ut. Her! Må flire litt. Hadde sikkert skremt fanden på flatmark med oppsynet mitt jeg føler jeg hadde da jeg åpnet bildøren. he he he.

Skrevet

"..uten å nå frem", du lissom. Du har jo nådd frem i massevis!

:)

Skrevet

Bare glem det og kos deg med mannen din i stedet, syns han har fortjent det! Det kommer sikkert snart flere anledniger til å "blåse" ut!

Skrevet

ÆSJ ASSÅ!! Så bedritent å bli snytt for en skjønn utblåsning og en deilig klangel!!

Gå å skrik i puta og få det ut!!

Og så nyter du den snille skjønne mannen din som jammen er helt nydelig!!!

Overask ham med noe ekstra i kveld, det fortjener han virkelig!!

Hilsen

Skrevet

*LOL* - been there, done that! :) - hva gjør eller sier man da liksom? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...