Gå til innhold

Endelig er jeg gravid:=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Blomstrer av glede...

Gratulerer så mye!!

Lurer på om du har noen formening om hvorfor det klaffet akkurat denne gangen? Har du noen råd? Eller har du rett og slett bare vært heldig? :-)

Tja - hvorfor det klaffe nå?

Tidligere har vi ikke hatt sex rett etter at jeg har hatt mens, men denne gangen hadde vi sex dagen før jeg fikk mens, samt den første dagen jeg var ferdig med mensen.

Dette er første gangen vi har forsøkt så tett før og etter mensen,

tidligere har vi alltid konsentrert oss om dagene rundt eggløsningen.

Jeg må si jeg lurte på hvorfor det ikke klaffet tidligere, når jeg hadde eggløsning - men så bestemte vi oss for å forsøke de tidspunktene vi aldri før hadde forsøkt....

og nå sitter jeg her med et etterlengtet gull i magen....

Jeg må si jeg har grått noen gledestårer...

Gjest Ønsker deg lykke til

Gratulerer så mye!!

Lurer på om du har noen formening om hvorfor det klaffet akkurat denne gangen? Har du noen råd? Eller har du rett og slett bare vært heldig? :-)

hi hi hi...

Som du skjønner av svaret mitt - så er jeg ganske glad....og distre....

oppdaget en del skrivefeil i svaret mitt, etter at jeg hadde sendt det....

(rødmer litt...hi hi)

Tja - hvorfor det klaffe nå?

Tidligere har vi ikke hatt sex rett etter at jeg har hatt mens, men denne gangen hadde vi sex dagen før jeg fikk mens, samt den første dagen jeg var ferdig med mensen.

Dette er første gangen vi har forsøkt så tett før og etter mensen,

tidligere har vi alltid konsentrert oss om dagene rundt eggløsningen.

Jeg må si jeg lurte på hvorfor det ikke klaffet tidligere, når jeg hadde eggløsning - men så bestemte vi oss for å forsøke de tidspunktene vi aldri før hadde forsøkt....

og nå sitter jeg her med et etterlengtet gull i magen....

Jeg må si jeg har grått noen gledestårer...

Oi, det er jo kjempeinteressant. Har tenkt tanken selv at vi ikke bare må konsentrere oss om eggløsningsperioden.

Da for vi se, om vi kanskje kan få dette til også. Har prøv siden april :-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...