Gjest Hvorfor Frp? Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hva var den aller viktigste grunnen til at dere stemte Frp? Det var helt sikkert flere viktige grunner, men jeg vil vite den aller, aller viktigste grunnen for akkurat deg(grunn nr.1.). 0 Siter
Gjest FrP-velger Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Den aller, aller viktigste grunnen er nok at jeg er så steike dum. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Den aller, aller viktigste grunnen er nok at jeg er så steike dum. Det er nok p.g.a at du har problemer med disse matriseoppgavene, ja :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Frp fjomp Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge. 0 Siter
flisa Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge. hihi 0 Siter
Gjest valgte frp Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Mange grunner, de viktigste er innvandringspolitikk, strengere straffesystem og lavere bensinpriser. 0 Siter
Goliath Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge. he-he-he.... Den var råbra:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Strengere innvandrerpolitikk og MYE strengere straffesystem kan være en god grunn til å stemme frp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge. hehe 0 Siter
Goliath Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Strengere innvandrerpolitikk og MYE strengere straffesystem kan være en god grunn til å stemme frp. Enig med deg. 0 Siter
Gjest Også FRP- Velger Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 De tør og vil bruke litt mer av oljefondet slik at de som har lite kan få litt mer å rutte med ved å senke avgifter her og der. PLUSS MYE MER! Fremskrittspartiet fra A til Å: http://www.frp.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=14401 0 Siter
Gjest leker best Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 De tør og vil bruke litt mer av oljefondet slik at de som har lite kan få litt mer å rutte med ved å senke avgifter her og der. PLUSS MYE MER! Fremskrittspartiet fra A til Å: http://www.frp.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=14401 Ingen ser på partiprogrammet, alle ser på neven til rallygubben, pikken til pedoen og fortida til han Mr Nobody som sitter i kjellern på et rådhus ingen har hørt om og spiser rundstykker bakt i et bakeri som hadde en eier som ikke hadde rent mel i posen. Det media vil vise oss. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 De tør og vil bruke litt mer av oljefondet slik at de som har lite kan få litt mer å rutte med ved å senke avgifter her og der. PLUSS MYE MER! Fremskrittspartiet fra A til Å: http://www.frp.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=14401 Ja alle får mer og rutte med. Hva skjer så? Alt blir dyrere!!!! Teite Frpère, dere har ikke skjønt en dritt!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Også FRP- Velger Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Ja alle får mer og rutte med. Hva skjer så? Alt blir dyrere!!!! Teite Frpère, dere har ikke skjønt en dritt!!!!!!!!!! Akkurat som om alt er/blir billigere nå!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.