Gå til innhold

Spørsmål til Frp-stemmerne

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor Frp?
Skrevet

Hva var den aller viktigste grunnen til at dere stemte Frp?

Det var helt sikkert flere viktige grunner, men jeg vil vite den aller, aller viktigste grunnen for akkurat deg(grunn nr.1.).

Gjest FrP-velger
Skrevet

Den aller, aller viktigste grunnen er nok at jeg er så steike dum.

Skrevet

Den aller, aller viktigste grunnen er nok at jeg er så steike dum.

Det er nok p.g.a at du har problemer med disse matriseoppgavene, ja :-)

"..........................................."

Gjest Frp fjomp
Skrevet

Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge.

Skrevet

Jeg sitter her i Spania, i en norsk bar og irriterer meg over de j.... utlendingan som kommer til Norge! De kan da vel f... meg holde seg i sitt eget land, og i hvertfall ikke ta med seg sine skikker og vaner til Norge.

hihi

Gjest valgte frp
Skrevet

Mange grunner, de viktigste er innvandringspolitikk, strengere straffesystem og lavere bensinpriser.

Skrevet

he-he-he....

Den var råbra:-)

Skrevet

Strengere innvandrerpolitikk og MYE strengere straffesystem kan være en god grunn til å stemme frp.

Skrevet

hehe

Skrevet

Strengere innvandrerpolitikk og MYE strengere straffesystem kan være en god grunn til å stemme frp.

Enig med deg.

Gjest leker best
Skrevet

De tør og vil bruke litt mer av oljefondet slik at de som har lite kan få litt mer å rutte med ved å senke avgifter her og der. PLUSS MYE MER!

Fremskrittspartiet fra A til Å:

http://www.frp.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=14401

Ingen ser på partiprogrammet, alle ser på neven til rallygubben, pikken til pedoen og fortida til han Mr Nobody som sitter i kjellern på et rådhus ingen har hørt om og spiser rundstykker bakt i et bakeri som hadde en eier som ikke hadde rent mel i posen.

Det media vil vise oss.

Gjest Også FRP- Velger
Skrevet

Ja alle får mer og rutte med. Hva skjer så? Alt blir dyrere!!!! Teite Frpère, dere har ikke skjønt en dritt!!!!!!!!!!

Akkurat som om alt er/blir billigere nå!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...