Gjest hoppsannsei Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg skal i bryllup og tenkte å skrive noe fint og flott i kortet som seg hør og bør. Et dikt hadde vært fint, men jeg har null fantasi og en komplett mangel på slike evner. Er det noen som kan snekre sammen et passende dikt til meg eller som har noen nettsteder med fine dikt? Jeg mener ikke å direkte kopiere, men stjele litt ideer og få litt inspirasjon. Og kanskje kopiere og klippe og lime litt. Jeg har kjøpt et helt blankt kort nemlig, for det er jo mye hyggeligere med selv-valgte ord enn ferdig påtrykk. Noen som vil hjelpe? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Som ansiktet speiler seg i vannet, finner sjelen seg i en annen. Fritt etter hukommelsen, det er fra Bibelen. Sjekk bibel.no 0 Siter
Gjest hoppsannsei Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Som ansiktet speiler seg i vannet, finner sjelen seg i en annen. Fritt etter hukommelsen, det er fra Bibelen. Sjekk bibel.no Ååå, det var jo kjempefint, dette kan jeg vel sikkert bygge litt videre på. Supert, takk for hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.