Gå til innhold

Snufs.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sentimental hver gang mensen nærmer seg, og nå har jeg ligget på sofean et par timer og hulket.

Var ikke noe særlig på TV, så jeg satt på "Finding Neverland", har hatt den liggende lenge, men det har liksom ikke blitt tid til å se den.

Det var en utrolig skjønn film, men ufattelig trist, så i morgen kommer jeg nok til å våkne opp med hovne røde øyne.

Skrevet

Jeg har sett den tre ganger, og snufset like mye hver gang, PMS eller ei...

*lettrørt hilsen*

Skrevet

*lettrørt hilsen*

den så jeg også her en dag, tidlig om morgenen, stuptrøtt...greide ikke helt å følge med...gikk glipp av noe da altså? og i slutten var teksten plutseli borte...kan noen si meg hva som egentli skjedde i slutten der??

Skrevet

*lettrørt hilsen*

Ja i grunnen så hadde jeg vel hulket uansett. Den filmen jeg har hulket mest over er "The Champ". Sist jeg så den var da jeg var gravid med minsten og både meg og eksen satt og hulket, etterpå holdt jeg på å le meg ihjel, EKSEN HULKET!!! For det første hater han den typen filmer, for det andre er han tøff i trynet og mener at store gutter gråter ikke. Men den kvelden gråt han som en unge når faren døde i filmen.

Jeg elsker sånne triste filmer.

Skrevet

den så jeg også her en dag, tidlig om morgenen, stuptrøtt...greide ikke helt å følge med...gikk glipp av noe da altså? og i slutten var teksten plutseli borte...kan noen si meg hva som egentli skjedde i slutten der??

Kate Winslet (rettere sagt rollekarakteren hennes) dør og Johnny Depp tar seg av alle ungene, sammen med Winslets mor.

Skrevet

Moren til guttene døde, og hennes siste ønske var at moren hennes og James sammen skulle ta seg av guttene. Han var selvfølgelig villig til det, og det var moren også, og hun angret på at hun ikke hadde lyttet mer til datterens ønsker mens hun levde. var det noe annet du ikke fikk med deg?

Det sluttet med at James og Peter satt på en benk og James fortalte at han kunne besøke moren når han ville hvis han bare trodde på det.

Jeg hadde ikke tekst i det hele tatt, for jeg har bare en screening versjon.

Skrevet

Ja i grunnen så hadde jeg vel hulket uansett. Den filmen jeg har hulket mest over er "The Champ". Sist jeg så den var da jeg var gravid med minsten og både meg og eksen satt og hulket, etterpå holdt jeg på å le meg ihjel, EKSEN HULKET!!! For det første hater han den typen filmer, for det andre er han tøff i trynet og mener at store gutter gråter ikke. Men den kvelden gråt han som en unge når faren døde i filmen.

Jeg elsker sånne triste filmer.

Flaskeposten og tatt av vinden er mine hulkefavoritter :o)

Skrevet

Flaskeposten ja, er det den med Kevin Kostner? Jeg har den liggende, men husker den ikke helt, så jeg tror jeg skal se den igjen snart.

Skrevet

Sånn er jeg stort sett bestandig... mensen eller ikke mensen...

Og faktisk værre da jeg var gravid. Satt å bæljet til Vi på Saltkråkan. Det var triste greier det... *fnis*

Skrevet

Sånn er jeg stort sett bestandig... mensen eller ikke mensen...

Og faktisk værre da jeg var gravid. Satt å bæljet til Vi på Saltkråkan. Det var triste greier det... *fnis*

Er i grunnen sånn jeg også, men det er ekstra ille like før mensen. Har til og med hulket av Hotel Cæsar :o)

Skrevet

Hva med The Champ? Det er en gråtefilm delux, hver gang.

Skrevet

Hva med The Champ? Det er en gråtefilm delux, hver gang.

Den så jeg på premieren i London da jeg var på bryllupsreise og gråt som et pisket skinn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...