Gå til innhold

rumpa..

Gjest nyfiken jennn

Anbefalte innlegg

Gjest nyfiken jennn
Skrevet

jeg og noen venner satt hjemme hos meg og hadde vorspiel, har fått ny kjæreste, og da jeg stod og fiklet med tv `n, bøyde meg litt frem, hører jeg en av veninnene mine hviske til en av guttene "synes ikke du også at --- har lagt på seg litt...jeg mener, den buksa satt penere på henne før.." og så fniser hun litt... jeg hører andre rundt henne også som fniser..jeg blir litt flau, og står derfor litt lengre enn nødvendig å fikler med tv `n...viste ikke helt hvordan jeg skulle reagere.

når jeg snur meg litt senere står hun veninna og vrikker på rumpa ut på gulvet, og kjæresten min og kompisene sitter og stirrer... før jeg vet ordet av det plystrer kjæresten min...

senere på kvelden er alle ganske fulle, og jeg går for å skifte bukse... kjæresten min spør meg senere om hvorfor jeg har på en slik baggy bukse plutselig, og da sa jeg "slik at ikke alt fettet mitt skal henge ut, og slik at d blir mindre ekkelt å se på..."

da slo han meg på rumpa og sa "spør --- (hun veninna mi) om hun har tips til noen rumpe øvelser da.."

hmmm ja... hate my ass. ikke si han ikke er noe å samle på, for jeg er populær og er (var??!!!) søt...og jeg har valgt ham, fordi han er mye snillere enn alle mine ekser til sammen...men denne episoden skjønte jeg bare ikke...har lyst å halvere rumpa mi!

Skrevet

Godt mulig han er "noe å sammle på". Men en skikkelig dust, det er han utvilsomt. Man skal jaggu ikke ha mer enn et minimum av intelligens kombinert med normal empati for å skjønne at sånn svarer man ikke på noe slikt i den situasjonen. Men nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er.

"............................................"

Skrevet

Han var dum og det var en idiotisk kommentar, men den teiteste her er jaggu den såkalte venninna di! Synes ikke man er verdt å kalles venninne når man oppfører seg på den måten!

Det er fjortisoppførsel, men dere er kanskje så unge?

Skrevet

Jeg tror jeg ville kvittet meg med denne fyren lenge før jeg vurderte å kvitte meg med en halv rumpe.

Men dere er (forhåpentligvis) så unge at litt vissvass, rot og umodenhet ikke er uvanlig, uten at det unnskyldere fyrens idiotiske kommentarer.

Skrevet

Og du er, la meg gjette, under 16 år?

Maken til umoden oppførsel og tankegang av dine såkalte venner, typen din OG deg selv...

Hva iall verden skal du gjøre når du nærmer deg 40, har født barn, og de eneste buksene som passer er i Generous-avdelingen på KappAhl? For så å oppdage at kjæresten din elsker kroppen din allikevel? Bombe, hva?

Skrevet

Regner med at dere er ganske unge.

Men dette er dessverre litt sånn jentesnakk, jenter er litt slik. De skal hviske og tiske, ha hemmeligheter med ei venninne, som andre venninner ikke får lov å ta del i osv.

Mange er svært falske slik.

Mange liker å hevde seg, ved å gjøre andre "mindre" gjør de seg selv "større".

Kjæresten din er en dust som lot seg henge med på dette. Dette er stygt gjort.

Helt sikker på at du har ei sexy rumpe. Det er bare fint å se at det er ei rumpe der og ikke ei som er så syltynn at formene er borte.

Skrevet

Dårlig gjort av typen din å "bygge" videre på kommentaren fra venninda di. Men enda dårligere gjort av venninda di i det hele tatt å si noe sånt. Høres ut som hun gjorde narr av deg spør du meg. Tror du bør spørre deg selv hvorfor du er "venn" med henne. Ikke bra! Jeg hadde satt henne kraftig på plass/gitt henne fyken ut døra. Sånt sier man bare ikke.

Gjest nyfiken jennn
Skrevet

Godt mulig han er "noe å sammle på". Men en skikkelig dust, det er han utvilsomt. Man skal jaggu ikke ha mer enn et minimum av intelligens kombinert med normal empati for å skjønne at sånn svarer man ikke på noe slikt i den situasjonen. Men nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er.

"............................................"

vi er altså 18 år...ikke under 16 som mange av dere tror. dette er nytt for meg, siden jeg ikke skjønner dette...dette med rumper og sånt. hater at vi har rumper. den gjør meg styggere enn jeg er.

Skrevet

vi er altså 18 år...ikke under 16 som mange av dere tror. dette er nytt for meg, siden jeg ikke skjønner dette...dette med rumper og sånt. hater at vi har rumper. den gjør meg styggere enn jeg er.

"vi er altså 18 år...ikke under 16 som mange av dere tror"

Jeg tror ingenting - det er derfor jeg spør. Men dere er unge, selv om dere er over 16.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...